EVH Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) tror nok det er US Hva med å starte guild i den første nye serveren som kommer opp? alle på lvl 1 igjen delt på 2 guilds. 1 horde og 1 alliance. vet ikke hvor ofte nye servere kommer jeg da men Endret 28. februar 2005 av Edmanzor Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jeg tror det finnes et flertall nordmenn på Burning Blade allerede. (Har faktisk møtt på en del gamer.no folk allerede^^) Hvorfor ikke etablere det her? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 passer meg fint og. Men kjipt for de som spiller på andre servere da. Kjedelig å begynne på nytt når andre er høye level. Derfor tenkte jeg at å begynne på en ny server helt fra scratch kunne vært kult. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Burning Blade Silvermoon Quote denne og legg til andre servere du kjenner til/spiller på. Ikke så mye vits i å ha en gigantisk liste med alle serverne, hvis alle spiller på et par-tre av dem. Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 passer meg fint og. Men kjipt for de som spiller på andre servere da. Kjedelig å begynne på nytt når andre er høye level. Derfor tenkte jeg at å begynne på en ny server helt fra scratch kunne vært kult. Jeg tror kanskje det er færre som er villig til å starte helt på nytt igjen. Derfor jeg foreslo å redde mange om ikke alle ^^ Lenke til kommentar
EVH Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hehe. Greit da Kanskje bare meg som syns det hadde vært kult å begynne på nytt =) Hvis det hadde blitt starta en guild i burning blade hadde jeg hvertfall blitt med. Kunne vel nesten lagd en vote på den allerede? Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Burning BladeSilvermoon Quote denne og legg til andre servere du kjenner til/spiller på. Ikke så mye vits i å ha en gigantisk liste med alle serverne, hvis alle spiller på et par-tre av dem. Daggerspine, Bloodscalp. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Burning BladeSilvermoon Daggerspine Bloodscalp Deathwing la til deathwing Endret 28. februar 2005 av razh0r Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 gidd å starte på en high pop server da, start på en low/medium pop server.... Shadowsong f.eks... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Enig.. Blir kjedlig med køer hele tiden.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Jepp, det er jeg enig i. Jeg stemmer faktisk for horde på Shadowsong. Grunnen er at jeg ennå opplever opptil 10 minutters køer på Burning Blade (så sent som klokken ni i kveld faktisk), og det er litt irriterende. At det finnes mange nordmenn på Burning Blade er for meg irrelevant, da jeg gir blanke faen i nasjonaliteten til folkene jeg spiller med, så lenge de gjør jobben sin. Oppsummering; Server: Shadowsong Faction: Horde Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Opprettet en Undead Rogue på Sunstrider idag, tror serveren kom opp om fredag eller lørdag i forrige uke, temmelig lave leveler der fortsatt. Jeg ville gått for Sunstrider (PvP, trossalt) om man skal tenke på kø osv. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 starta en fyr der jeg og. Tauren druid. Ganske deilig at alle er lave level =P Kanskje jeg satser mer på den charactern etterhvert. Vet ikke helt enda. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Vell. Regel nr. 1 er som selvsagt: 1. Du MÅ være fra hardware.no forumet. ( det går under gamer osv. ) Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Hørtes bra ut dette. Å starte på en ganske ny server(Sunstrider) er ikke så dumt. Stemmer også for Horde! PvP server med Low er ikke værst . Kommer sikkert til å fylle seg opp etterhvert, men da får de fleste starte på samme grunnlag og vi kan jobbe oss opp sammen isteden for at mange må lage helt ny char mens andre er på lvl 40+ . Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Deathwing er tingen Oh yes Minimum lvl 20 sier No limit, hvorfor? Lenke til kommentar
EVH Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Enig med hasuwest Syns det hadde vært dritkult jeg =D er med når som helst. Har en lvl 6 druid tauren på sunstrider. Endret 1. mars 2005 av Edmanzor Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Jeg blir med om det kommer et horde guild for gamer, er allerede i et alliance guild på stormreaver, så håper det går bra at jeg ikke er kjempemegahyperaktiv der Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 God måte for horde alchemists å tjene penger på (level 20-40), selg Strong Troll's Blood Potions på AH og darkshore, massssse penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg