Sofi Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei! Jeg vil ha ny PC, og har hørt at man verken skal gå på Elkjøp eller bestille fra Dell. Budsjettet mitt er 6000 kr. (absolutt MAX!!!!). Har forstått det slik at man kan bestille deler fra nettdatabutikker, og så monterer og installerer de alt for en slik at den kommer i posten fix ferdig, stemmer det? Koster det mye ekstra? Kjenner ingen experter som kan hjelpe meg med montering & slikt Kanskje si hva maskinen skal brukes til: internett/e-post, musikk/film og teite/gamle spill for det meste. Skal ikke ha noe råskinn, men jeg vil gjerne at den skal holde seg "moderne" lengts mulig, og at det blir minst mulig krøll på veien Må sikkert ha ny boks(?) å ha alt i også. Trenger ikke skjerm, taster, mus, høytalere eller cd-brenner. DVD-brenner hadde vært kult! Må ha ny Windows også. Noen forslag/lenker? Håper jeg har kommet til rett forum nå... Lenke til kommentar
rottert Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du kan jo gå for f.eks denne Du får mye for pengene. For å spille dagens 3dspill må du nok belage deg på å oppgradere med et agp-kort. Med dette er hvertfall et flott utgangspunkt. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 de fleste webshopper bygger for deg ja, koster vel normalt ca 500,- ekstra +/- mange nettsider har pc-byggere også får å gjøre det hele litt lettere. eller du kan ta utganspunkt i en kampanje pc og redigere innholdet etter ditt ønske. Lenke til kommentar
Co0O Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Her er et forslag (kr 5401,-): http://www.databutikken.com/no/default.php?artId=C-OPI3 Står ikke om det inkluderer Windows, de tar i så fall kr 906,- i tillegg (husk å spørre før du bestiller, Windows koster mye mer hvis du kjøper det for seg selv). Kjenner ikke databutikken.com, aner ikke hva de tar i porto f.eks. Bra pris uansett. Edit: ikke fin å se på, men "fremtidsrettet" er den... Endret 26. februar 2005 av cosmo03X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå