Omnikron Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Veldig mange som skal forsvare NetShop når det er negative erfaringer da?? En butikk kan ikke være feilfri, og jeg forstår veldig godt dem med negativ erfaring og det må være lov til å skrive om. Selv har jeg 2/2 positive erfaringer med NetShop, kanskje jeg var heldig, hvem vet men det betyr ikke at jeg lovpriser den butikken for det. Komplett/Netshop/Databutikken er tre likestilte butikker hos f. eks. meg da jeg vet at alle disse tre butikkene har bra priser og bra service. Da blir det billigste som vinner. La NetShop svare for sine egne feil om det er nødvending, ikke kom med dette "Jammen alle på HW sier jo at Netshop er best og da kan dem ikke gjøre feil" pisset. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Veldig mange som skal forsvare NetShop når det er negative erfaringer da?? En butikk kan ikke være feilfri, og jeg forstår veldig godt dem med negativ erfaring og det må være lov til å skrive om. Personelig forsvarte jeg ikke Netshop, men reagerte på den svært så negative skrivemåten til Inbreak og påpekte at alle kan gjøre feil . Jeg synest det er helt greit at både positive og negative erfaringer ang alle webshopper kommer frem , men da helst på en litt mer saklig måte. Det er vel ikke nødvendig å be dem kysse deg verken her eller der Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 jeg er også knallfornøyd med N-S, de svarer meg raskt, er raske på levering, og gode priser. bestilte nettopp ny pc derfra. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Veldig mange som skal forsvare NetShop når det er negative erfaringer da?? En butikk kan ikke være feilfri, og jeg forstår veldig godt dem med negativ erfaring og det må være lov til å skrive om. Personelig forsvarte jeg ikke Netshop, men reagerte på den svært så negative skrivemåten til Inbreak og påpekte at alle kan gjøre feil . Jeg synest det er helt greit at både positive og negative erfaringer ang alle webshopper kommer frem , men da helst på en litt mer saklig måte. Det er vel ikke nødvendig å be dem kysse deg verken her eller der det kan jeg si meg enig i Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Etter min mening så er netshop suverende på levering men dårligere på returer. Har selv en pc jeg kjøpte der for ca. 5 uker siden som jeg har brukt 2 uker, venta på en retur sak i 3 uker og den er enda ikke ferdig behandlet. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Etter min mening så er netshop suverende på levering men dårligere på returer. Har selv en pc jeg kjøpte der for ca. 5 uker siden som jeg har brukt 2 uker, venta på en retur sak i 3 uker og den er enda ikke ferdig behandlet. Var det angrerett da eller? Lenke til kommentar
ftpman Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Etter min mening så er netshop suverende på levering men dårligere på returer. Har selv en pc jeg kjøpte der for ca. 5 uker siden som jeg har brukt 2 uker, venta på en retur sak i 3 uker og den er enda ikke ferdig behandlet. Var det angrerett da eller? Nope, vanlig reperasjon da PCIe sloten på HK tok kvelden av ukjennt grunn Lenke til kommentar
Inbreak Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Det kan ha noe med varesortimentet til deres leverandør å gjøre. Det er kanskje ikke så mye bry å skaffe en lang TP-kabel, selv om de vanligvis ikke fører dette fordi leverandøren deres har det tilgjengelig. Men så spørs det om den samme leverandøren har akkurat den type kabinettdør du vil ha, ergo de må etablere nye relasjoner etc etc. Blir fort arbeid av sånt. Synes du krever litt vel mye av Netshop, her. Bare fordi de var behjelpelige mot én kunde betyr ikke at de er pliktet til å gjøre det samme med deg. Spesielt når det er utover "vanlig" service. Dei har no nokre Cooler Master Stacker produkt, så då skulle dei no ha tilgang til det som er av Stacker produkt skulle ein tru. Men no ventar eg på at Microplex skal få det inn og sende til meg, så eg gir i grunnen F. Lenke til kommentar
Killer-B Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Etter min mening så er netshop suverende på levering men dårligere på returer. Har selv en pc jeg kjøpte der for ca. 5 uker siden som jeg har brukt 2 uker, venta på en retur sak i 3 uker og den er enda ikke ferdig behandlet. Kunne ikke sagt det bedre selv. Har venta i én måned på at de skal teste HD-en jeg sendte inn. Irriterende er det iallfall at den "lå på testbenken" forrige tirsdag. Noen som vet om ventelista til Netshop kalles "testbenken"? :!: Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) oh my god, dette er å ta kundens behov seriøst, og kun etter èn oppfordring..! *klappe* Akkurat det samme opplevde jeg. Jeg skulle kjøpe en Gbps-switch, og har lenge sett på 3Com OfficeConnect 8-port Gbps switch. Den hadde de ikke inne, men de kunne skaffe den til 1495,-. Hadde først kontakt med dem via mail. Jeg ringte så til netshop og spurte om de kunne legge prisen på denne switchen likt med komplett.no, nemlig 100 kr mindre (1395,-). Det var fordi jeg vurderte å kjøpe en harddisk samtidig (Seagate Barracuda 7200.8 300 GB SATA på ukens tilbud). De var ikke vanskelige å be, og prisen ble umiddelbart satt ned til samme nivå som komplett.no. Var litt i tvil på om jeg skulle bestille, men nå da de satte ned prisen til ønsket nivå var det ikke noe spørsmål lenger, og jeg sendte inn en ordre umiddelbart. Netshop er blitt et kroneksempel på hvordan en nettbutikk bør være for å kapre kunder. Jeg har definitivt ikke plassert min siste ordre hos dem, det er helt sikkert. Endret 28. februar 2005 av stigfjel Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Folk som oppfører seg useriøst som en av innleggene her har en tendens til å havne bakerst i køen. Er man derimot saklig og høflig gir du mannen i andre enden litt mer lyst på å hjelpe deg. Tenk på det neste gang du kjefter... Lenke til kommentar
Blast3r Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Har selv opplevd netshop som en meget stabil nettbutikk. Bra service, svarer fort på mail, fikk med en Lion sjokolade, og de var meget raske på levering. Helt klart en butikk jeg ikke har bestillt mitt siste fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå