Gå til innhold

Målløs over Netshop.no!


Anbefalte innlegg

Sendte dem fredag en mail der jeg redegjorde for behovet om 2GB ram og om de hadde dette?

det hadde de dessverre ikke. behovet var ikke så stort sa de.

:( tenkte jeg.

 

Sjekker i dag, og jada! Nyhet: 2048 Kingston HyperX på vei inn!

 

Sender mail om når denne kommer inn. Får svar 2 minutter senere klokken 21.45 på en lørdag kveld!

Joda, etter oppfordringen i går kunne de ikke la en kunde ikke få det han ville ha, så vi fikk vel ta det inn da! denne bestilles inn ASAP på mandag for at jeg skal få den så fort som mulig.

 

 

Hvis jeg kunne kunne kysse noen på munnen over internett, hadde hele bunsjen på kontoret deres i sandefjord stått på toilettet og pussa tenner og spyttet febrilsk nå.

 

:love::w00t: NETSHOP FOREVER :dribble::thumbup:

Endret av GRendal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må legge inn et innlegg jeg også:

 

Bestilte diverse stæsj fra Netshop for i gårs. Jeg bestilte 55 meter med CAT5E-nettverkskabel. Fikk telefon dagen etter:

 

- Vi beklager, men det har vært en feil på sidene våre; vi har ikke mer nettverkskabel (på rull). Vi vil imidlertid få noen hundre meter til påske.

 

Jeg sa at det ville bli vanskelig, i og med at det var akutt.

 

De svarte så:

 

- Hva om vi sender deg den lengste patch-kabelen vi har, på 30 meter, helt kostnadsfritt?

 

Jeg ble helt satt ut. DETTE er det man kaller service. Riktignok er ikke 30 meter langt nok for meg, men jeg kommer til å bestille mer etter påske.

 

Fra den dag kommer jeg til å være FAST Netshop-kunde, koste hva det koste vil :D

Lenke til kommentar
Må legge inn et innlegg jeg også:

 

Bestilte diverse stæsj fra Netshop for i gårs. Jeg bestilte 55 meter med CAT5E-nettverkskabel. Fikk telefon dagen etter:

 

- Vi beklager, men det har vært en feil på sidene våre; vi har ikke mer nettverkskabel (på rull). Vi vil imidlertid få noen hundre meter til påske.

 

Jeg sa at det ville bli vanskelig, i og med at det var akutt.

 

De svarte så:

 

- Hva om vi sender deg den lengste patch-kabelen vi har, på 30 meter, helt kostnadsfritt?

 

Jeg ble helt satt ut. DETTE er det man kaller service. Riktignok er ikke 30 meter langt nok for meg, men jeg kommer til å bestille mer etter påske.

 

Fra den dag kommer jeg til å være FAST Netshop-kunde, koste hva det koste vil :D

Det er det som er så bra med dem! :) De er villig til å ofre noen kroner for å ha faste og ikke minst tilfredstilte og hyggelige kunder.

Lenke til kommentar
Må legge inn et innlegg jeg også:

 

Bestilte diverse stæsj fra Netshop for i gårs. Jeg bestilte 55 meter med CAT5E-nettverkskabel. Fikk telefon dagen etter:

 

- Vi beklager, men det har vært en feil på sidene våre; vi har ikke mer nettverkskabel (på rull). Vi vil imidlertid få noen hundre meter til påske.

 

Jeg sa at det ville bli vanskelig, i og med at det var akutt.

 

De svarte så:

 

- Hva om vi sender deg den lengste patch-kabelen vi har, på 30 meter, helt kostnadsfritt?

 

Jeg ble helt satt ut. DETTE er det man kaller service. Riktignok er ikke 30 meter langt nok for meg, men jeg kommer til å bestille mer etter påske.

 

Fra den dag kommer jeg til å være FAST Netshop-kunde, koste hva det koste vil :D

Kan du gi meg link til den nettverkskabelen på rull?

Trenger virkelig det jeg! Blir så mye kabelrot på lan!

Lenke til kommentar

Meg får dei IKKJE som kunde vidare i alle fall!

 

Bestilte derfrå kun for å få DFI SLI-DR hovedkortet. Klarte å få bestilt det aller siste dei hadde inne av første forsyning. :)

Men først klarte dei å sende meg eit Gigabyte SLI hovedkort i staden. Lure på korleis i himmel og hav det går ann å ta feil av boksen til eit Gigabyte og eit DFI kort. Burde vere komplett umulig. Vedkommande må ha vore både fargeblind, ordbling og komplett senil. For ikkje å snakke om fullstendig blind.

Vidare tok det dei minst 2-3 dagar å svare på mail. Kvifor har det seg då at ALLE andre får svar omtrent på minuttet eller timen?

Heldigvis hadde dei kortet og sendte det før dei hadde fått det andre i retur.

No er det snart 2 veker sidan dei fekk Gigabyte kortet i retur, men eg har ikkje fått ei krone for returporto (pluss ei anna vare eg brukte angrerett på) på konto endå. Eg har sendt mail minst 3 gangar og spurt kva som skjer, men ikkje høyrt eit kløyva ord tilbake.

 

Og det skal liksom vere alles favorittbutikk nr. 1??

Kyss meg ein viss plass.....

Lenke til kommentar
Meg får dei IKKJE som kunde vidare i alle fall!

 

Bestilte derfrå kun for å få DFI SLI-DR hovedkortet. Klarte å få bestilt det aller siste dei hadde inne av første forsyning. :)

Men først klarte dei å sende meg eit Gigabyte SLI hovedkort i staden. Lure på korleis i himmel og hav det går ann å ta feil av boksen til eit Gigabyte og eit DFI kort. Burde vere komplett umulig. Vedkommande må ha vore både fargeblind, ordbling og komplett senil. For ikkje å snakke om fullstendig blind.

Vidare tok det dei minst 2-3 dagar å svare på mail. Kvifor har det seg då at ALLE andre får svar omtrent på minuttet eller timen?

Heldigvis hadde dei kortet og sendte det før dei hadde fått det andre i retur.

No er det snart 2 veker sidan dei fekk Gigabyte kortet i retur, men eg har ikkje fått ei krone for returporto (pluss ei anna vare eg brukte angrerett på) på konto endå. Eg har sendt mail minst 3 gangar og spurt kva som skjer, men ikkje høyrt eit kløyva ord tilbake.

 

Og det skal liksom vere alles favorittbutikk nr. 1??

Kyss meg ein viss plass.....

Skjerp deg litt da :roll:

 

Hvis du har brukt samme tone i mailene til dem så forstår jeg godt at du ikke er førsteprioritet :yes:

 

Vær ydmyk og høflig så blir det bedre for begge parter!

Lenke til kommentar
Meg får dei IKKJE som kunde vidare i alle fall!

 

Bestilte derfrå kun for å få DFI SLI-DR hovedkortet. Klarte å få bestilt det aller siste dei hadde inne av første forsyning. :)

Men først klarte dei å sende meg eit Gigabyte SLI hovedkort i staden. Lure på korleis i himmel og hav det går ann å ta feil av boksen til eit Gigabyte og eit DFI kort. Burde vere komplett umulig. Vedkommande må ha vore både fargeblind, ordbling og komplett senil. For ikkje å snakke om fullstendig blind.

Vidare tok det dei minst 2-3 dagar å svare på mail. Kvifor har det seg då at ALLE andre får svar omtrent på minuttet eller timen?

Heldigvis hadde dei kortet og sendte det før dei hadde fått det andre i retur.

No er det snart 2 veker sidan dei fekk Gigabyte kortet i retur, men eg har ikkje fått ei krone for returporto (pluss ei anna vare eg brukte angrerett på) på konto endå. Eg har sendt mail minst 3 gangar og spurt kva som skjer, men ikkje høyrt eit kløyva ord tilbake.

 

Og det skal liksom vere alles favorittbutikk nr. 1??

Kyss meg ein viss plass.....

Vel, for det første så kan alle gjøre en feil ikke sant.

Har ikke du selv feilet av og til og er du av den grunn fargeblind, ordbling og komplett senil. For ikkje å snakke om fullstendig blind.?? Nei neppe,men alle andre er selvfølgelig det, ikke sant ?

Veldig kjekt å sitte hjemme på gutterommet og rope over seg, uten å ofre en tanke til den som stresset rundt på lagret og tilfeldigvis leste feil på ordren. Joda uflaks at det ble din ordre, men noen sin måtte det jo bli .

Har selv handlet her flere ganger og ja jeg har faktisk nylig opplevd en liten "feil" men jeg sendte en høflig mail til dem og de fiksa problemet meget profft sent på en fredagskveld og ja jeg ble MEGET godt fornøyd med utfallet.

Så neste gang så bør du vel lene deg tilbake og tenke deg litt mer nøye om før du skriker at det er bare DU her i verden :hmm:

 

PS: Tror ikke noen har lyst å kysse deg noen plasser :D

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...