Gå til innhold

"Ferdigbygget" PC fra Netshop. Bra? (Haster litt)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men kan noen si om det er lurt å vente med å kjøpe data? Det er hovedargumentet hans...

pappan din har et godt argument, alle delene blir billigere jo eldre de blir.. kjøper du ikke nå, kjøper du kanskje neste mnd.. da vil du få noe som er bedre, enda billigere..

sånn er pc verden, sånn vil den være.. datakjøp lønner seg aldri ;)

Lenke til kommentar

"Men kan noen si om det er lurt å vente med å kjøpe data? Det er hovedargumentet hans..."

Jeg regner med han bruker det argumentet fordi han ikke vil du skal bruke tid foran en PC, men heller i skog og mark eller lese lekser.

Teknologi med høy utviklingshastighet vil alltid bli billigere med tiden. Når det er sagt har det aldri vært billigere å kjøpe PC enn nå. For det første hadde du måtte betale mye mer for en PC med disse "statsene" for to år siden, men mye viktigere: den norske kronen har aldri vært så høy i forhold til amerikanse dollar i nyere tid. Ettersom det meste av delene i PCer enten produseres eller utvikles i USA eller selges via amerikanske firmaer, kan man si at PCer aldri har vært billigere i Norge . . . . men noe frisk luft eller bedre karakterer får man jo ikke av den grunn. . .

Mvh.: Dr.Ittsekk

Lenke til kommentar
Men kan noen si om det er lurt å vente med å kjøpe data? Det er hovedargumentet hans...

ser ingen grunn til å vente med å kjøpe data. visst der pga prisen man skal vente så kommer man til å vente i evig tid for det kommer hele tiden noe nytt og bedre å prisene bare synker og synker.

ellers så er det jo lurt å lære seg å beherske data så tidlig som mulig ettersom dette er noe du kanskje kommer til å få stor bruk for ettersom hvilken retning man utdanner seg. :)

Lenke til kommentar
ellers så er det jo lurt å lære seg å beherske data så tidlig som mulig ettersom dette er noe du kanskje kommer til å få stor bruk for ettersom hvilken retning man utdanner seg. :)

Og ettersom at jeg tenker meg å gå medier og kommunikasjon er det jo ganske lurt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...