Gå til innhold

Hjelp med tilbud på pc

Anbefalte innlegg

Trenger nok hjelp nok en gang. Skal ha en pc til moren min og har sett litt rundt på tilbud.

Hadde tenkt å kjøpe fra dell etter å ha sett på reklame på tv. Det skal være en helt grei maskin til internett surfing og kontor bruk. Fikk tilbud fra en liten butikk ved jobben, stakk innom dem fordi jeg var veldig fornøyd med noen mp3 kjøp før jul.

Fikk dette tilbudet

Midi tower 300w

AMD Sempron 2400+

256 mb ram pc2700

80GB HDD 7200 Hitachi

Asrock VIA KT400 Socket-A usb firewire vga lyd

Aopen combo drive

Logitech Tast\mus\høyt bundle

Win XP HOME SP2

OpenOffice 1.1

17" Hyundai L70N LCD

5990.-

er dette en grei pris?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger nok hjelp nok en gang. Skal ha en pc til moren min og har sett litt rundt på tilbud.

Hadde tenkt å kjøpe fra dell etter å ha sett på reklame på tv. Det skal være en helt grei maskin til internett surfing og kontor bruk. Fikk tilbud fra en liten butikk ved jobben, stakk innom dem fordi jeg var veldig fornøyd med noen mp3 kjøp før jul.

Fikk dette tilbudet

Midi tower 300w

AMD Sempron 2400+

256 mb ram pc2700

80GB HDD 7200 Hitachi

Asrock VIA KT400 Socket-A usb firewire vga lyd

Aopen combo drive

Logitech Tast\mus\høyt bundle

Win XP HOME SP2

OpenOffice 1.1

17" Hyundai L70N LCD

5990.-

er dette en grei pris?

fin pris det

Lenke til kommentar
ok pris ja.

men anbefaler deg å putte på en 512mb ram visst det er mulig.

xp suger så sinnsyt med minne..

men den duger sikker bra nok i massevis til "mamma" bruk den der. ;)

hvorfor har du ikke 6800 ULTRA????? det går ikke ann med PC uten det!

6800 ultra? Skjermkort? Hun trenger da ikke det, skal bare være til internett surfing, betale regninger på nettet, skrive ut fakturaer lage og bruke standard office applikasjoner.

Karen som ga meg pristilbudet ville ha 300 ekstra for 512 mb pc 3200 x1. Prisen var så bra med akkurat 5990,- at jeg orket ikke å ta hull på en tusenlapp til. Kunne kanskje få med 512 hvis jeg tok en billigere Atec 17", men han anbefalte hyundaien.

Lenke til kommentar
ok pris ja.

i d i o t . .

Lenke til kommentar
ok pris ja.

i d i o t . .

ta en spøk av gayboy

Lenke til kommentar

Da er maskinen hentet og satt opp med til nettverket hjemme, ble 6490 med 512mb ram og trådløs pci kort. Maskinen er stille og fungerer bra, nå må jeg bare overføre filer fra den gamle over til den nye. Takk til Mr.Singh for at han ikke klikket da jeg ombestemte meg annenhver time. Og takk for hjelpen alle som svarte her på forumet.

Lenke til kommentar
Hadde vært hakket lurere med socket 754 i stedet for socket A med tanke på fremtiden.

Men den funker garantert bra nok for mor.

Jeg har tenkt gjennom det og siden maskinen bare skal brukes som kontormaskin går det greit med sempron prossesoren. Når den tid kommer at maskinen blir for gammel er det vel like greit å kjøpe en ny hel maskin.

Har bestilt en amd 64 maskin istedenfor sempron, byttet ut hardisken for større, dvd-brenner istedenfor combo drive men maskinen kostet for mye etterhvert. Hva er det moren min trenger alt det for? Eneste er at hun har fått en grei skjerm, den gamle lcd fra HP hadde en tendens til å vise visse fonter litt rart mens hynduaien er et hakk vassere.

Hun trenger et progran til å skrive ut faktura, noen som vet om billige programmer som kan gjøre det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...