Thraze Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Da var tiden kommet for å få tak i en ny skjerm. Har endel ting å tenke på angående det å kjøpe en ny skjerm. 1. Jeg nekter overhodet å spille på en skjerm med pixelfeil. 2. Jeg spiller mye, så det bør være lite etterslep. 3. Kvaliteten på bildet bør være bra, jeg er litt kresen på slikt Har tenkt på både Samsung 913N og BenQ FP937+. noen andre forslag? Eventuelt hvilken er best? Takker hjertelig for info. Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 jeg ville aldri kjøpt en skjerm med 19" når du kan få 20".. på lcd er vanligvis 19" bare en oppblåst 20".. Lenke til kommentar
underground Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Du mener sikkert at 19" er en oppblåst 17" da de har lik oppløsning. Enig med han over, kjøp 20" høyere oppløsning og 4:3 Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 (endret) Da var tiden kommet for å få tak i en ny skjerm. Har endel ting å tenke på angående det å kjøpe en ny skjerm. 1. Jeg nekter overhodet å spille på en skjerm med pixelfeil. 2. Jeg spiller mye, så det bør være lite etterslep. 3. Kvaliteten på bildet bør være bra, jeg er litt kresen på slikt Har tenkt på både Samsung 913N og BenQ FP937+. noen andre forslag? Eventuelt hvilken er best? Takker hjertelig for info. 3749062[/snapback] Annbefaler deg å vente noen dager på SM245B som er en helt ny 24" widescreen som er den første med TFT TN-film panel og lav ms har den også. Prisen er jo meget bra, så håper hw.no spytter ut en test rett før den kommer i butikkene den 12. juni.... http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...85;c:36167;r:pg Endret 1. juni 2007 av Ourasi Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Da var tiden kommet for å få tak i en ny skjerm. Har endel ting å tenke på angående det å kjøpe en ny skjerm. 1. Jeg nekter overhodet å spille på en skjerm med pixelfeil. 2. Jeg spiller mye, så det bør være lite etterslep. 3. Kvaliteten på bildet bør være bra, jeg er litt kresen på slikt Har tenkt på både Samsung 913N og BenQ FP937+. noen andre forslag? Eventuelt hvilken er best? Takker hjertelig for info. 3749062[/snapback] Annbefaler deg å vente noen dager på SM245B som er en helt ny 24" widescreen som er den første med TFT TN-film panel og lav ms har den også. Prisen er jo meget bra, så håper hw.no spytter ut en test rett før den kommer i butikkene den 12. juni.... http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...85;c:36167;r:pg 8756979[/snapback] Det er 6 bit, ikke 8. Altså er fargene dass Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Siden dette er første PC LCD med slik type panel, så er nok greit å vente til reviews dukker opp før en konkluderer noe som helst. Personlig regner jeg med at den ikke er bra til allt siden den er 3000,- billigere enn den billigste 24" idag, men håper den er meget bra til spill/film og er duganes til foto. Men kommer aldri til å kjøpe denne uten å ha lest test først... Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Benq FP93G X funker bra til gaming =) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg er sikkert på at GodSlayer har funnet en skjerm ettersom tråden er over to år gammel, i motsatt fall må han gjerne opprette en ny tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg