Sir_cruz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei , jeg har lenge siklet på MX1000 men etter at mange sier at den hopper og sklir utover alt så har jeg blitt litt mer usikker. Musa jeg har nå er intlli 3.0 med func 1030 med skates og silikon spray (silikon spray og skates hører ikke sammen , syntes jeg) men samma det Så kravene mine nå er : *God presisjon *Tråløs *God batteri tid (noe jeg har hørt MX1000 har mer en nok av) Denne skal brukes til Desktop applkasjoner og WoW gaming , ikke noe FPS så vidt jeg vet , og vis jeg skal game noe jæv**ig så kan jeg dra fram intlli musa igjen. Så den skal brukes til : *surfing og andre desktop app. *WoW Lenke til kommentar
underground Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Viss ett av krava er trådløst så ville jeg gått for MX1000. Har både den og en razer diamondback. Jeg syns razern er best i spill. men mx1000 er ikke ille den heller. bortsett fra at den er endel tyngre vis man løfter den under spilling. Endret 26. februar 2005 av underground Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Har en razer db jeg også... Syntes ikke den var noe spesialt bedre en intelli 3.0 til spilling + at jeg ikke liker de knappene på sidene eller størelsen på musa skulle jeg gitt den en karakter hadde det vært 3 av 10 tenker jeg , kansje 4 siden den har god reaksjons tid osv. Konstruksjonen på musa er derimor ikke bra etter min mening. Tror MX1000 er et godt valg , de som har hopping skvetting osv. med denne musa har sikkert fått noe defekt mus eller noe ? Edit : http://komplett.no/k/ki.asp?sku=302169&cks=SER Endret 26. februar 2005 av Sir_cruz Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror Mx1000 passer ypperlig til dine behov. Komplett.no har tilbud på den denne uk tror jeg, 549,- Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Tror Mx1000 passer ypperlig til dine behov. Komplett.no har tilbud på den denne uk tror jeg, 549,- Det tror nemmelig jeg også så jeg bestiller den i dag plus noe annet "piss" Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 eg hadde det hoppe problemet med musa eingang. Bare slo av musa og slo den på igjen med bryteren under, aldri opplevd det etter det. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 MS wireles optical mouse 2.0 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 har bestillt MX1000 nå , men jeg tok den matte varsjonen av musa da kostet den 50 kr mer Mongo FuRY , liker ikke ha noe som skinner ig reflekterer på bordet mitt den er nok sansynlig vis her på tirstag i og med at jeg bestillte den klokka 4 i natt eller noe... Gleder meg til og få testa ut Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Har kjøpt MX1000 og hentet den på posten i dag 1. Ladet den fullt opp (til deg grønne bare lyser) 2. plugget den inn 3. testet den... Resultater 10 av 10 Konge mus kommer ikke til og savne intelli 3.0 i det heletatt. Den har en ganske fin "stasjon\sender" og musa er jo bare nydelig og se på (har den matte versjonen) spill WoW med den i ca 4-5 timer og kan trygt si at det ikke er noe "hopping" etterslep eller noe annet. Den er presis og god og hondtere. Har dog ikke testet Batteri levetiden enda , men har hørt den skal være veldig bra Skal dere ha ny mus ? for 595.- på komplett.no får dere den beste tråløse musa jeg har testet noen gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå