salah Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei! Ja, topic sier det meste: Jeg har søkt Lillestrøm VGS til neste år, og lurer på hvilket snittkarakterer man må ha for å komme inn? Jeg hadde 3.4 i snitt i første halvår, men jeg tror jeg skal forbedre meg veldig. Kanskje opp til 4.0 eller mer! har jeg sjangs til å komme inn? :S Takker for svar Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Vel, det har ikke så veldig mye å si hvilken skole du søker, er ikke så store forskjeller. Det er linjen du søker, som spiller noen rolle. Søker du allmenn, kommer du nesten garantert inn, søker du medier og kommunikasjon, kommer du garantert ikke inn. Endret 26. februar 2005 av bhsand Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ingen, _ingen_ vet noe om snittet før opptaket er ferdig fordi brukermassene endrer seg hvert eneste år.. f.eks IKT på enkelte skoler har jo fallt fra 5,5 til 2 i snitt som krav på 2 år.. Lenke til kommentar
salah Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Jupp, jeg skal søke allemenn Hvis jeg får en 4.0 i snitt, kommer jeg da inn tror dere? Eller hvor stor sjangs blir det da for å komme inn? Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Lillestrøm VGS brukte å være en "prestisje" skole så det var en gang i tiden man måtte ha bra karakterer for å gå der. Men du må huske at det er ikke kun karakterer det går på, men også hvor du bor osv. Selv hadde jeg en plass mellom G og M i snitt når jeg søkte på Lillestrøm VGS og en venn av meg hadde over M i snitt.. men det var det kun jeg som kom inn. Endret 26. februar 2005 av Jalmar Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ingen, _ingen_ vet noe om snittet før opptaket er ferdig fordi brukermassene endrer seg hvert eneste år.. De vet en del etter de har kjørt et prøveinntak.. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tar jeg ikke helt feil så er vel det etter 1 mars?, og da er det litt sent for oss det gjelder for. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Lillestrøm har et kvotesystem hva angår hvor folk bor. Det var grusomt mange folk fra Skjetten da jeg gikk der... Jeg hadde 4,4 eller noe i snitt da jeg kom inn på allmenn. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mars 2005 Del Skrevet 20. mars 2005 f.eks IKT på enkelte skoler har jo fallt fra 5,5 til 2 i snitt som krav på 2 år.. Fytti...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå