ASDW Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvordan går jeg frem for å bygge en pc hos netshop? Jeg vil ikke ha den Kmapanje PC'en men vil finne frem alle komponentene + kabinett selv. Men jeg har ikke lyst til å bygge pc'n selv. Ser at Netshop bygger den for deg, men alt jeg trenger å gjøre da er å "kjøpe" den tjeneste også? Eller skal jeg skrive en mail til dem å spørre? Takker for svar. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvordan går jeg frem for å bygge en pc hos netshop? Jeg vil ikke ha den Kmapanje PC'en men vil finne frem alle komponentene + kabinett selv. Men jeg har ikke lyst til å bygge pc'n selv. Ser at Netshop bygger den for deg, men alt jeg trenger å gjøre da er å "kjøpe" den tjeneste også? Eller skal jeg skrive en mail til dem å spørre? Takker for svar. litt OT, men jeg tror nok at er du kompetent nok til å plukke ut delene selv er du nok kompetent nok til å bygge den selv også! Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Her kan du velge hvilken socket (Intel,AMD o.s.v) du skal ha. Her kan du plukke ut og velge de komponentene du selv vil ha i PCen. Ellers er jo plukk og velg ett godt alternativ. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Finn fram delene du vil at de skal sette i hop for deg, sett dem pent opp i en mail, send mailen til [email protected] med navn og kundenummer, så ordner de resten for deg... Edit : du må selvfølgelig si til dem at du ønsker at de skal sette i hop maskina for deg. Endret 26. februar 2005 av lock-aze Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Finn fram delene du vil at de skal sette i hop for deg, sett dem pent opp i en mail, send mailen til [email protected] med navn og kundenummer, så ordner de resten for deg... Edit : du må selvfølgelig si til dem at du ønsker at de skal sette i hop maskina for deg. er noe som heter testing og produksjon av PC til 370 kroner der. bare ta det med. søk på produksjon så finner du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå