Mats1988 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei! Jeg sitter her med ganske så ny pc, den har nettopp fått ADSL, men etter en liten stund låser alt unntatt de vinduene jeg allerede har oppe fra før. Jeg har søkt etter virus og spyware, men de viser at pc`n er helt virus fri. Det funker ikke så slå av eller logge av via startmenyen, funker ikke trykke alt+ctrl+del, det kommer ikke opp noe. Pc har ikke låst seg, men det virker som skrivebordet har låst seg, noen som vet hva som kan være galt, eller har opplevd noe lignende selv? Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Vet ikke hva dette kan skyldes, men jeg kan jo prøve å hjelpe... Du har vel nylig oppdatert anti-virus programmet? Hvis du har det, kan det likevel hende at du har fått et virus som de som jobber med anti-virus oppdateringer ikke har oppdaget ennå. Dette må nesten være et virus... Hvis du har nylig oppdaterte anti-virus drivere, og likevel ikke finner noen virus, er det vel ikke stort annet å gjøre enn å reinstallere Windows. Endret 26. februar 2005 av Leet-Pete Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Å formatere HDD'en kan vel kanskje også hjelpe... Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Takk for hjelpen, men jeg klarte å fikse det selv. Jeg vet enda ikke hva som var feil, men pc`n klikker iallefall ikke lenger. Lenke til kommentar
Leet-Pete Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Bra, men hva gjorde du for å fikse det da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå