mclp- Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg tok et bilde fra bilen i dag, så syntes jeg det ble greit. Noen som har noe å si? Har absolutt ikke peiling på å ta bilder, så det kan godt hende dere ikke liker det. Natur Jeg har ikke gjort stort i photoshop, kun lagt på ramme rundt og kjørt en svak blå farge overlay. Også klippet det. Endret 26. februar 2005 av mclp- Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Hei! Jeg syns bildet ble ganske "vanlig", altså det er ikke noe spesiellt ved det. Men det ble helt greit og kanskje litt kjedelig Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. februar 2005 Skjønner at det er vanlig ja Har sett en del slike bilder her på forumet. slike Skygge forran og motlys. Takk for feed uansett Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Ja, det blir en del av sol bildene med skyer. Selfølgelig mange av de er kjempefine og ditt og var et finr bilde, men man begynner å bli mett Om du skjønner Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Faen!trodde det stod tok et tilfeldig bilde av bilen i dag...svarte!ble skuffet da ja! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Faen!trodde det stod tok et tilfeldig bilde av bilen i dag...svarte!ble skuffet da ja! Nei, ekke så greit å lese alltid Synes bildet er bra, fint osv, men det er et veldig vanlig motiv og siden det ikke er særlig spesiellt så er det sånn middels bra Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Fint bilde, litt kjedelig, og u-orginalt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Fint og behagelig å se på, men ikke noe ekstraordinært. Har selv veldig liten peil på det å ta bilder så det er det eneste jeg kan uttale meg om. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 Takker for svar, Får nytt kamera i morgen, så jeg får prøve å lære meg litt mer da. Så slenger jeg ut de jeg blir fornøyd med Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 27. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) mclp- Skrevet 27/02/2005 : 12:40: Takker for svar, Får nytt kamera i morgen, så jeg får prøve å lære meg litt mer da. Så slenger jeg ut de jeg blir fornøyd med Gjør det du Endret 27. februar 2005 av _Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå