Gå til innhold

Nokia presenterte 6021, 6030 og 6230i 1. Mars!

Algron

Anbefalte innlegg

Og ikke minst joysticken har blitt endret på.

Når jeg har prøvd 6230 har jeg hatt store problemer med å treffe når jeg skal trykke mitt på joysticken siden det er flatt der, men det ser ut til å endres på ja.

Men vet ikke om jeg kommer til å kjøpe den der fremfor SE sin Clara(750i)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Utifra _alt_ jeg har lest på ulike forum er skjermene av nøyaktig samme fysiske størrelse.

Det blir jo litt rart dersom den har 208*208 (kvadratisk) oppløsning...

Jeg vil tippe den har samme høyde, men er bredere.

Er det rart at en med 128x128 og 208x208 er like høy og bred? Det er da ihvertfall rart om den ikke har samme forhold av høyde / bredde som sin forgjenger, ettersom det vil bety rektangulære, og ikke kvadratiske, piksler.

Lenke til kommentar

Oi! :dribble:

Har ikke fått med meg dette jeg! Det blir virkelig spennende!

Håper Nokia presenterer en S60-modell med minst 1,3mp, 3G, full videotelefonistøtte, BT, RS-MMC, fargedybde på 262144, windows media player og skjermoppløsning som er høyere enn på dagens S60-modeller(208x176).

Jeg har/hadde nemlig tenkt på å kjøpe 6680, men at skjermoppløsningen ikke er forbedret i forhold til den jeg har (6630), får meg til å tvile på om det verdt å skifte til 6680. Har også lest at de neste S60-mobilene til Nokia skal ha WM Player istedefor Real Player og det hadde jo virkelig vært knall! :thumbup:

Hva tror dere folkens? Kan jeg håpe på et slikt vidunder av en mobil?

Lenke til kommentar
Hva tror dere folkens? Kan jeg håpe på et slikt vidunder av en mobil?

Nei, det kan du dessverre ikke. Rettere sagt; du kan håpe, men det er tvilsomt.

Ifølge relativt sikre kilder på mobile-review sitt forum vil design og nyskapning stå i senter ved denne lanseringen. Ny bruk av ulike materialer og design skal kombineres med ålreite spesifikasjoner, men ikke noe lignende 6680 innenfor teknologi.

Ellers er det jo veldig lenge siden Nokia presenterte en ordentlig billig-modell, så vi får vel se en av dem og.

Tror det blir mye, hmm, rart fra Nokia i morgen. Men vi får vente å se :)

Lenke til kommentar
Synes virkelig 6230i så interessant ut! :dribble: Syk skjermoppløsning på en såpass liten skjerm. :w00t:

Skuffet over at de tviholder på den skjermstørrelsen og Series 40... :no:

Jeg synes S40 er en fin platform jeg, kan ikke måle seg med S60, men for de som ikke har bruk for symbian er S40 er fint alternativ. Jeg har forresten ikke noe imot den "lille" skjermen - det gjør jo bare skjermen skarpere. Synes ikke den er så liten jeg - ser godt hva som skjer på skjermen.

Endret av håvard87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...