nabb89 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 har kjøpt meg noen nye deler, hk, hd, ram og cpu. strømforsyningen var tydeligvis ikke sterk nok og tok kvelden. jeg kjøpte meg en ny strømf. som er mye sterkere enn den gamle. med den gamle strømf. startet maskinen, men da jeg skulle restarte etter at jeg hadde installert noen saker, slo all strøm i maskinen seg av. det kom en styg lukt ut av strømf. med den nye vil ikke noe starte, av og til rykker det litt i cpu vifta. noen som har forslag? har prøvd å sette ram forskjellige plasser osv. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Sannsynligvis er strømforsyningen gåen, du har vel ikke tilfeldigvis kjøpt Q-tec? Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 har du kontrollert om atx 20pinskontakten er i lås ? Lenke til kommentar
nabb89 Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 kjoper ingenting som er laget av qtech.. det er sweex, trur ikke at en helt ny psu er odelagt? va er det der 20 greiene da? trur jeg har satt alle ledninger riktig ja Lenke til kommentar
LA8464 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/handel.asp mulig det goodpower signalet uteblir ? edit: se strømforsyninger Endret 27. februar 2005 av LA8464 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 kjoper ingenting som er laget av qtech.. det er sweex, trur ikke at en helt ny psu er odelagt?va er det der 20 greiene da? trur jeg har satt alle ledninger riktig ja I og med at det kom en stygg lukt av PSU var det nok noe der som røk ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå