Viggleik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei! Jeg lurer på hvordan jeg kan koble TV`en til pc`en sånn at jeg bruker tv`en til skjerm? jeg har nettop kjøpt en kabel å koblet det sammen, men TV`en reagerer ikke, er det noen innstillinger som skal stilles inn på dataen? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jau - du må vel høyreklikke @ desktopen - velg Egenskaper (Properties) Instillinger (Settings) (Her kan det være to skjermer høyreklikk på en og trykk attach eller noe i den duren.. ser du bare en---> trykk Avansert (advanced).. Og se litt rundt. Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 har testet, men finner ikke noe ' Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hvilket skjermkort har du? Endret 26. februar 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 et gammelt skjermkort som heter noe me ATI tecnology "rage 128 GLAGP" Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har du lasta ned siste drivar til det kortet samt ATI sitt Control Center? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hm, da vet jeg sannelig ikke. Kan du aktivere noe i den "avanserte" menyen du får opp? Jeg måtte det med mitt 6600GT. Se om du har noe som heter "Skrivebordsbehandling" Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 tror ikke det Har ke peiling på hvordan? Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Det fungerer fint på min pc, det er kameraten sin pc det ikke fungerer på. men det har vel noe å si at den er 5 år gammel. Men takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå