Qwert123 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hei! jeg har fått ny hardware i dag og fått bygget dataen og alt går som det skal. Etter det begyner jeg å spille litt World of Warcraft og skjermen går av mens dataen sviver som vanlig... noen som vet hva som feiler dataen min? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Viggleik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei, de samme problemet har jeg hatt... Når jeg spiller spesielt tunge spill så skrur skjermen seg av. men når du restarter pc`en går den på igjen... Det kan ha noe med skjermen å gjøre, har du lcd eller crt? Lenke til kommentar
ernie_g Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Gå på skjermegenskaper, skjermbeskytter, strøm, og se når det står at skjermen skal skrus av.. enten om det er 5 min el 20 min så sett den på aldri. Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 nå har jeg prøvd ernie_g sitt forslag men den skrur seg av fremdeles jeg har en crt skjerm. Lenke til kommentar
notalive Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Er strømkabelen skikkelig i? Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Er strømkabelen skikkelig i? ja det har jeg sjekka flere ganger nå.. Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 ingensom har forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå