Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 En venn av meg har glømt passordet på en gammel hotmail.com konto som han brukte til netthandel. Men nå trenger han den igjenn til support. Noen måte å igjenn passordet eller lage nytt uten å velge land på på "glømt passord"? Han bare tok et land han...Har svaret til det hammlige spørsmålet da trur jeg. Veit det høres mistenkelig ut, men det er ikke det Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hjelp ---> Emner i hjelp ---> glemt passord. Er noe sånt. Hvis din venn sliter med å finne passordet, så lag no vel bare en ny mail da vel? Er jo like raskt, hvis ikke raskere. Ta en titt på signaturen din. Er det ikke maks 4 linjer i den? Så hvitt jeg kan se har du 6 linjer. Endret 26. februar 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Man kan sende mail til "hotmail karene" eg be de sende pasordet på nytt. Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Må du ikke logge inn en gang i måneden for at ikke accounten skal bli slettet da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Bimmelom: Da må jeg svare på hvilken land han registrerte det med, da tok han "random". Kontoen trengs for support på en nettbutikk Du har en veldig lav oppløsning? Jeg har 1280x1024 på en 17"LCD og det viser 4 linjer Jænsen: Trur du de er villig til å sende nytt passord uten videre? Har jo tatt random land...kanskje det hemmlige spørsmålet er nok da Armalite66: Det jeg er redd for... Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du har en veldig lav oppløsning? Det har jeg ja. Kjører den på 1024*768 på denne maskinen. For å ikke spore helt av heller, så kan vel fyren bare lage seg en ny Hotmail account? Hvis ikke den er veldig viktig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå