the_fire Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg og kompisen min skal handle spill ilag. Så skal vi kjøpe et 1. persons skytespill. Om det kommer ut om en måndes tid eller to, gjør ingenting, det er nesten bare positivt (økonomisk sett). Det må være et lovende spill, altså et spill som mange ser fram til, slik at mange spiller på Live. Det må være på Live! Halo 2 er uaktuelt, siden det er kjedelig i lengden. Dessuten så har jeg det, og er lei av det. Har hørt om en nye spill i Rainbow Six serien. Og jeg og kompisen min har jo spilt demoen av 3'a sammen og det var digg! Så om det er noen gode 1. persons skytespill rundt hjørne, så si ifra. Edit: topic. Endret 26. februar 2005 av The_Fire Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) -Doom 3 -Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown -Star Wars Republic Commando -Unreal Championship 2: The Liandri Conflict Endret 26. februar 2005 av Spidy Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 TimeSplitters: Future Perfect tror jeg kommer til å bli en slager Og så en liten påpekning til slutt: du sier Halo 2 er uaktuelt fordi det er kjedelig i lengden. Jeg tror ærlig talt alle spill er mer eller mindre kjedelige i lengden, spesielt 1. person skytere. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Ghost recon 2 og Counter-strike er 2 morsomme FPS spill! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2005 Joda herr refehund, alle spill er kjedelig i lenden. Men i begynnelsen så er de jo ikke det (unntak: Splinter Cell Pandora Tomorrow, minesveiper og pinball). Men jeg er jo egentlig kommet i lengden når det gjelder Halo 2... Men Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown er spillet vi skal kjøpe. Releasen er i slutten av mars (når PSP kommer ut. Får håpe økonomien holder... Men får overleve. Lenke til kommentar
Sirchj Skrevet 5. mars 2005 Del Skrevet 5. mars 2005 Hmm... Timesplitters:future perfect og star wars: republic commando Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Selv om Splinter Cell Chaos Theory ikke er et FPS så kommer det til å bli en slager!!! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Beklager å måtte skuffe, men RB6: Lockdown kommer ikke i mars.. Det ble utsatt, og foreløpig release dato er satt til 1. juni i USA. Noen Europeisk dato er enda ikke fastsatt Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Spillet har vært ute en stund, er megapopulær på LIVE og du får den sikkert for en rimelig penge: Castle Wolfenstein Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 Jeg og kompisen min skal handle spill ilag. Så skal vi kjøpe et 1. persons skytespill. Om det kommer ut om en måndes tid eller to, gjør ingenting, det er nesten bare positivt (økonomisk sett). Det må være et lovende spill, altså et spill som mange ser fram til, slik at mange spiller på Live. Det må være på Live! Halo 2 er uaktuelt, siden det er kjedelig i lengden. Dessuten så har jeg det, og er lei av det. Har hørt om en nye spill i Rainbow Six serien. Og jeg og kompisen min har jo spilt demoen av 3'a sammen og det var digg! Så om det er noen gode 1. persons skytespill rundt hjørne, så si ifra. Edit: topic. Jeg er litt usikker på tid spillet kommer ut og det har ikke vært veldig omtalt, men jeg tror at FarCry Instinkts blir bra. Der har du et bra våpen utvalg og snike muligheter rettere sagt der vil du kunne gjemme deg i små busker og lingnende. Det vil kanskje følge med en level editor og i så fall kan du høyst sannsynelig bruke brettene du lager i multiplayer delen av spillet(hmm, makes sense). Lykke til med valget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå