Gå til innhold

Xbox Live spill, 1. person shooter, Hvilket?

the_fire

Anbefalte innlegg

Jeg og kompisen min skal handle spill ilag. Så skal vi kjøpe et 1. persons skytespill. Om det kommer ut om en måndes tid eller to, gjør ingenting, det er nesten bare positivt (økonomisk sett). Det må være et lovende spill, altså et spill som mange ser fram til, slik at mange spiller på Live.

Det være på Live!

Halo 2 er uaktuelt, siden det er kjedelig i lengden. Dessuten så har jeg det, og er lei av det. Har hørt om en nye spill i Rainbow Six serien. Og jeg og kompisen min har jo spilt demoen av 3'a sammen og det var digg!

Så om det er noen gode 1. persons skytespill rundt hjørne, så si ifra.

Edit: topic.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda herr refehund, alle spill er kjedelig i lenden. Men i begynnelsen så er de jo ikke det (unntak: Splinter Cell Pandora Tomorrow, minesveiper og pinball).

Men jeg er jo egentlig kommet i lengden når det gjelder Halo 2...

Men Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown er spillet vi skal kjøpe. Releasen er i slutten av mars (når PSP kommer ut. Får håpe økonomien holder... Men får overleve.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Jeg og kompisen min skal handle spill ilag. Så skal vi kjøpe et 1. persons skytespill. Om det kommer ut om en måndes tid eller to, gjør ingenting, det er nesten bare positivt (økonomisk sett). Det må være et lovende spill, altså et spill som mange ser fram til, slik at mange spiller på Live.

Det være på Live!

Halo 2 er uaktuelt, siden det er kjedelig i lengden. Dessuten så har jeg det, og er lei av det. Har hørt om en nye spill i Rainbow Six serien. Og jeg og kompisen min har jo spilt demoen av 3'a sammen og det var digg!

Så om det er noen gode 1. persons skytespill rundt hjørne, så si ifra.

Edit: topic.

Jeg er litt usikker på tid spillet kommer ut og det har ikke vært veldig omtalt, men jeg tror at FarCry Instinkts blir bra. Der har du et bra våpen utvalg og snike muligheter rettere sagt der vil du kunne gjemme deg i små busker og lingnende. Det vil kanskje følge med en level editor og i så fall kan du høyst sannsynelig bruke brettene du lager i multiplayer delen av spillet(hmm, makes sense). Lykke til med valget :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...