Jennifer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 David...(men egentlig bulldoggen) han er jo ikke nevnt i tråden... så jeg syntes litt synd påån... Lenke til kommentar
[ReXoR] Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Tor Milde - Lagt merke til at han nesten aldri smiler? Det er kanskje litt drøyt å si "det var død som sjukehuskurven", men jeg støtter han fullt ut når han sier noe er dårlig og om han en dag skulle si at jeg hadde en veldig flott sangstemme, hadde jeg satsa på å bli popstjerne Tenk dere, Blir ikke dere lei når dere ser tusenvis av ungdommer synge og gaule i den tro om at de kan vinne konkurransen og bli Norges nye Idol når de ikke engang kan synge? Skjønner godt at han er gretten, jeg ;P Tror ikke han er så negativ ellers, men når han dag ut og dag inn må høre på sånt Er litt vanskelig å holde maska da. Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Heter han Tor Milde? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Heter han Tor Milde? Hvis du tenker på han gamle strenge ja... Go Tor!!! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Tor Milde er min yndlingsdommer Endret 28. februar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Må skrive for å få 100 innlegg selv om jeg synes Idol er teit! Jeg sier Tone Lise! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Må skrive for å få 100 innlegg selv om jeg synes Idol er teit! Jeg sier Tone Lise! Jaja, gratulerer da. ole for teh win!!1one Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tor den Milde. Tone Lise r zexy azz Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tor milde. Han sier det som det er. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Tor Milde. Han er sikkert egentlig en grei kar. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tor Milde tone lise er kul hun også. men hun holder litt for mye tilbake selv om hun prøver å kritisere så mye som mulig. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 David. Han er vennlig og respektfull overfor deltakerne og er sympatisk og fokuserer på det positive. Tone lise er rimelig grei hun også. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Tor den Milde. Tone Lise r zexy azz ekke så værst hu til å være godt uti 30 åra.. men uten sminke tror jeg egentlig ikke hu er spesielt fin.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå