Gå til innhold

Erfaringer med eProformance 52x printable CD'er?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har virket utmerket på alle brennerene jeg har testet de med. Hva slags brenner har du?

Var faktisk overrasket over hvor bra kvaliteten på disse var, hadde ikke forventet at de var mer enn midt på treet, men de er faktisk så bra at jeg brenner like gjerne på disse som på verbatim printbare.

Lenke til kommentar
Jeg har brukt e-preformance 8x DVD plater, og det endte opp med 70 feilbrente plater. Kjøpte fra brenner.no

printbare?

Hvis ja - så har du nok fått fra det partiet med defekte plater som er på markedet nå.

Ja, printbare..

Er det ett parti med feilprod palter på markedet?

Hvor kan man finne ut mer om dette?

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er noen plass man kan "finne ut mer". Vi testet disse platene når vi begynte å selge de og de var helt bra da - så plutselig fikk vi et par klager og da viste det seg at alle prodisc (ikke bare eProformance som har dette problemet) DVD+R printbare hadde feil (som sansynligvis skyldes at de er printbare - av en eller annen rar grunn. Muligens omlegging av måten det printbare laget legges på, da det var enkelte klager på at det printbare laget kunne løsne på de første platene). Det vi gjorde da var å ta tilbake alt av defekte plater og erstatte de med andre plater eller gi pengene igjen. Totalt har vi tapt en del på dette i form av porto frem og tilbake mellom kunder - men må nå være bedre enn å tape kunder uansett...

Ta kontakt med der du kjøpte de og prøv å få erstatning for dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...