tørrfisk Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har en venn som insisterer på at movie maker er like bra som noe annet program, kan noen komme med ting som Premiere er mye bedre enn movie maker på? Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 * Klipping så mye lettere, da du har flere video- og lydspor. * Flere effekter. * Mer frihet. :!: Merkelig uttalelse. Sikker på at det ikke var en smule ironi i det? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 * Klipping så mye lettere, da du har flere video- og lydspor.* Flere effekter. * Mer frihet. :!: Merkelig uttalelse. Sikker på at det ikke var en smule ironi i det? Takk, kom med mer folkens! Ja, var dessverre ikke noe ironi, er bare sånn vedkommende er. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Takk, kom med mer folkens!Ja, var dessverre ikke noe ironi, er bare sånn vedkommende er. Så du vil ha mer informasjon om Premiere? Les heller produktbeskrivelsen på www.adobe.com. Kameraten din er en merkelig potet. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Riktig verktøy til riktig jobb. Jeg kan tenke meg mange situasjoner hvor WMM er et bedre valg enn Premiere. Førstnevnte er gratis med et meget godt brukergrensesnitt som så og si ikke krever noen forhåndskunnskaper. Programmene har selvfølgelig helt forskjellige målgrupper. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg kan tenke meg mange situasjoner hvor WMM er et bedre valg enn Premiere. Jeg bruker WMM til å komprimere til WMV. WMM er bedre på den måten at det er utrolig lett å forstå. Men fortsatt mener jeg at kameraten til tørrfisk er en merkelig potet. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Kameraten din er en merkelig potet. hehe, ja det kan man trygt si! Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Vel, hvis man vurderer ut fra hva man får for pengene, kan man si at Windows Movie Maker er vel så bra som Adobe Premiere, siden førstnevtne som kjent er gratis og sistnevnte koster mange tusen. Videoamatører flest, som kun redigerer feriefilm, brylluper og lignende, trenger sjelden mer enn det Windows Movie Maker har å tilby. Og publikum driter i hva slags redigeringsprogram man har brukt, de er mer opptatt av om videoen har en interessant historie å fortelle. Lenke til kommentar
keisersnitt Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 man kan da ærlig talt ikke sammenligne disse to programmene?! Premiere er jo selvfølgeli helt overlegent, men hvis man bare skal redigere feriefilmer o.l. så holder movie maker... Disse to programmene er jo helt forskjellige... Det eneste de har til felles er at de er filmredigerings programmer.. Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Som Keisersnitt så riktig slår fast, er begge redigeringsprogrammer, ergo er det fullt mulig å sammenligne dem. Og konklusjonen til både Keisersnitt og flere til ser ut til å være at Windows Movie Maker er best for de fleste, siden det er ytterst få videoamatører som driver det lenger enn til å redigere feriefilm. Det er omtrent som å sammenligne en folkevogn med en Laborghini, hvor konklusjonen er at folkevogna er langt mer anvendelig for folk flest enn Lamborghinien, selv om sistnevnte nok er en del mer avansert rent teknisk. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Det er omtrent som å sammenligne en folkevogn med en Laborghini, hvor konklusjonen er at folkevogna er langt mer anvendelig for folk flest enn Lamborghinien, selv om sistnevnte nok er en del mer avansert rent teknisk. Hehe, flott sammenligning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå