embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 bare ikke dere trance hoes Er det meg du sikter til da, eller? Skal si deg en ting jeg: det er faktisk ikke sånn at jeg bare hører på trance. Jeg har faktisk ene skiva til Blink liggende her en plass. Det er ikke sånn at hvis man hører på trance, så hører man ikke på noe annet... Jeg har 4 Dimmu Borgir album også (sier bare dette for å understreke at jeg ikke bare hører på trance), og jeg skal på Black Sabbath konsert. Så venligst slutt å si at hvis man hører på trance, så hører man ikke på noe annet. Sånn, I think I've made my point. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 bare ikke dere trance hoes Vanligvis tar folk et hint når innlegg blir slettet, enten lar du vær å poste søppel eller så lar du vær å poste søppel, enkelt og greit. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg vil si at at Blink har gitt seg er bare bra. Det tilfredstiller meg på en meget fin måte. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hehe... skjønner hva du mener, greit nok at det er der, men bedre at det er borte Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) åssen er det med sum41? har ikke hørt noe om de på en laaaang stund, noen som vet om de ennå går eller har lagt opp? savner dem ike, men siden vi først er på temaet så... Endret 26. februar 2005 av lilleslem Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det er jo faktisk bare noen få måneder siden Sum 41 ga ut nytt album. Chump heter det, og jeg synes personlig at det er det beste albumet dems... Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ok, hva er liksom "hovedsangen" i det albumet da? har faktisk ikke hørt at de har gitt ut ett nytt album jeg... Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 chuck heter det btw Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 chuck heter det btw My bad... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Blink 182 = alder 13 og under. Hva ser folk i tekstene, i musikken, i helheten? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 håper sum41 har lagt opp. hvem er det som hører på sånt egentlig?? :!: Lenke til kommentar
embark Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 håper sum41 har lagt opp. hvem er det som hører på sånt egentlig?? :!: Sum41 har da en del gode sanger i motsetning til Blink182... Men målgruppen er vel hovedsakelig fjortiser. Lenke til kommentar
Oleway Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Blink 182 = alder 13 og under. Hva ser folk i tekstene, i musikken, i helheten? Jeg ser ikke noe spesielt i Blink 182, og har aldri likt dem noe særlig. Men allikevel - jeg er 13 år. :!: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Headclever: ØYHH!! Du harke lov å snakke ned på band! Det er fyfy! Din dritt! Kommer her og forsøpler forumet!! Din dritt!! ...eerh.... er det Blink 182 det er snakk om? Åja! Ja men da så. Er helt enig med deg! :!: Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 dere nerder asså Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 dere nerder asså Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 dere nerder asså javel? den var syklig komisk! at noen er nerder fordi de ikke liker musikken din :!: dummeste jeg har hørt på lang tid! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Savner sangen "I wanna fuck a dog in the ass". Liker den originale oppbygningen, og det konstruktive taktskiftet. For ikke glemme teksten som virkelig får en til å sette seg ned, og rett og slett tenke. "I wanna fuck a dog in the ass, wanna fuck a dog in the ass, I wanna fuck a doooog" Endret 27. februar 2005 av flodhest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå