sigen Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 TEAM:defcon: Gleder meg til i kveld, har fått med meg gledesmeldingen Legger til linken din med en gang. Klikka_bZerk: Fant bare en slimline jeg, er det bare meg som ikke finer noe mer? Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 11. november 2005 Del Skrevet 11. november 2005 Klikka_bZerk: Fant bare en slimline jeg, er det bare meg som ikke finer noe mer? 5140114[/snapback] Nei jeg fant heler ikke noe mer Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 uansett er den lagt til for en stund siden, bare jeg som hadde skrevet sgh istedenfor shg Takk for tipset uansett Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 16. februar 2006 Del Skrevet 16. februar 2006 Hvis noen leser de siste postene her i deg hele tatt: hvor finner jeg dvd-rom, helst noe ala slim-line som kan åpnes i toppen, som en diskman eller den nye ps2? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg leser dette jeg, men jeg tror ikke det finnes Du kan jo eventuelt ta en du synes er passelig ut av en CD-spiller e.l. og modde den litt til om den funker, eventuelt modde en selv (tror det skal gå ann) Men om jeg finner noe, skal jeg legge det til i 1. post, og informere med en liten "bumb" at infoen er lagt til Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Er det noen slot ins linker som linker som funker?(ikke slim line men "vanlig") Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kjøpte nettopp Plextor DVD-brenner PX-DB608AL/T3 med to enheter. Genial sak Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Stilig! Passer den i 5,25"-plass på stasjonær? Hva skal du med to spillere/brennere? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det er hele poenget. Du får to DVD-er i en 5 1/4 posisjon Og to spillere er ett must, da slipper eg å ta ut platen til det spillet eg spiller når eg skal gjøre andre ting Lenke til kommentar
Eivinde Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det er helt klart en fordel med to spillere. Men foretrekker nok allikevel ordentlige 5,25" drev der skuffen er motorisert og som har litt bedre ytelse. Men hvis jeg hadde hatt en Shuttle e.l. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 (endret) Slenger meg på: Vil ha SLOT-IN! EDIT: Ingen som forhandler denne: http://www.plextor-europe.com/products/px-...choice=PX-716AL ? Endret 17. juli 2007 av Spragleknas Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Komplett hadde den spilleren for en stund siden, men de fører ikkje Plextor lenger Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noen som har funnet noen sjapper i Norge som har Slot-In DVD brennere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå