Gå til innhold

Ny 3G telefon NÅ - hvilke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler 6630 på det sterkeste, selv om 6680 kommer ut i mars så er den ikke noen erstatning til 6630 tvert i mot. den er bare et valg og det valget er om du ønsker full videotelefoni det vil si at den du snakker med kan se deg hele tiden. dette mener jeg ikke er nødvendig for du kan jo egentlig bare snu kameraet på 6630 mot deg i noen sekunder hvis den du prater med vil se deg. ellers vil jeg si at 6630 er sterkere på noen områder i programvaren fks støtten for java er bedre pluss litt til.

Skjermen på 6680 støtter flere farger, men dette ser du nesten ikke.

Min annbefaling er klart 6630 er det beste valget hvis ikke videotelefoni er super viktig. Je kan jo nevne at du kan kjøpe en dokkingstasjon til 6630 så videotelefoni blir mulig uten å snu kameraet. :thumbup:

Lenke til kommentar

Fatter ikke hvorfor folk foreslår 6630. Den virkelige guleroten i 3G nettet er videosamtaler. 6630 har ikke doble kameraer engang! Har testet denne mot videotelefoni og man må snu telefonen for at motpart skal se deg, men da ser ikke du han / henne.

Samsungen er ett mye bedre alternativ. Får Motorola V980 og E1000 idag. Legger ut previews etterhvert

Lenke til kommentar
Fatter ikke hvorfor folk foreslår 6630. Den virkelige guleroten i 3G nettet er videosamtaler. 6630 har ikke doble kameraer engang! Har testet denne mot videotelefoni og man må snu telefonen for at motpart skal se deg, men da ser ikke du han / henne.

Kanskje det kommer en liten clip-on-modul etterhvert med et par speil :p

Er vel ikke så mange på markedet i dag nei, så jeg tror jeg skal vente litt. Man kan jo kjøpe fra utlandet, men da uten norsk T9 (noe av det aller viktigste for meg iallfall) og kanskje egne, rare operatørmenyer.

Jeg venter spent noen måneder for å se hva som kommer snart.

Lenke til kommentar

Hei du!

Hvis du absolut skal ha en 3g telefon nå er det kun Nokia 6630 som er bra nok!

Men, ellers ville jeg ha ventet , nokia 6680 er mye bedre kommer snart (lansert i mars)

Evt mye kult fra Samsung se igjennom nyhetsarkivet her på Amobi.no!

-paol

Lenke til kommentar

Samsungen er ett mye bedre alternativ. Får Motorola V980 og E1000 idag. Legger ut previews etterhvert

Helt enig!

Kan ikke fatte å begripe at noen kjøper en 3G telefon uten rell videotelefoni!!

Nei, gå heller for Samsung Z107 eller vent til Z800i kommer fra SE!!

retro,,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...