rakeme Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 No array detected, hva betyr det. Når jeg starter maskina så kommer meldinga etter at maskina har søkt etter IDE-enheter og jeg får ikke til å fjerne den. Noen som kan hjelpe meg. Om det hjelper så har jeg et MSI K7T 266-PRO-RU hovedkort, IBM 60GXP HD, x256DDR (APACER) minne og et CARD EXPERt TNT2 skjermkort... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 Det betyr enkelt og greit at RAID kontrolleren på hovedkortet ditt ikke har detektert noe RAID oppsett. Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 Hvordan slår jeg av det da, må jeg inn i bios? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Jeg kjenner ikke til ditt hovedkort, men som regel er dette i BIOS eller en jumper/dipswitch på hovedkortet. Les manualen til hovedkortet ditt, det står garantert der. Lenke til kommentar
rakeme Skrevet 19. november 2001 Forfatter Del Skrevet 19. november 2001 Ok, skal gjøre et forsøk. Takker :smile: Lenke til kommentar
HAG Skrevet 19. november 2001 Del Skrevet 19. november 2001 Det er i Bios du slår på/av raid, har samme kortet. Er i "Integrated Pheriphals" i Bios. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå