div_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Skal Skifte Baklysene på en VW passat variant 3b(stasjonsvogn) 2000 modell til en litt tøffere stylet type, men hvordan i svarte h*****e gjør jeg, fjerner pæreholderene, men det er ikke sjans å komme til skruene, må jeg fjerne HELE interiør siden inne i bilen, BARE for å skifte ut baklyktene? Det er også en plastik holder som du fester jekk og div utstyr i, den er festet i en tox skrue, men klarer ikke å fjerne denne plastik holderen etter fjerning av skrua. Er den festet under interiøret i tillegg eller? Håper noen vet hva jeg skal gjøre, vil ikke måtte strippe ned hele bagasjerommet på bilden...Om dere ver en plass der det er en "guide" til hvordan jeg gjør det hadde det og vært fint, det finnes vel en bok å få kjøpt, men vil slippe å gjøre det.... Håer noen vet hva som må gjøres Endret 27. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
War Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) i følge overskriften har du en veldig gammel bil!! "Skifte av Baklysene på en VW 200 modell?" Legg ut bilde. (ville se bilde av en bil fra 200år etter kristus) Endret 27. februar 2005 av War Lenke til kommentar
div_ Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Hva hjelper et bilde, du kan ikke se hvordan det skal gjøres når du ser på det dirkte. hehehe Ops det skulle vært VW passat stajonsvogn 2000 modell..sorry der Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har ei venninne som har bytta baklyktene på en sånn en... (grå med sorte baklykter) Kan høre med ho når jeg prater med ho igjen, men hu sa det ikke var mer 1-1,5 timers jobb, så tviler på at du må ha ut hele interiøret... Lenke til kommentar
div_ Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) Takker, klarte å få det til uten å fjerne mer enn de palstikk holderene, krevde litt mikking, men det gikk. Mange takk for respons!! Endret 28. februar 2005 av div_ Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Bilder?? Klare eller sota lykter?? Lenke til kommentar
div_ Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 åhh klare lykter, hmm har ikke digi kamera nå, så må nok skuffe deg der:-( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå