American Eagle Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg skal kjøpe meg vannkjølig, men vet ikke hva jeg skal kjøpe. Det er viktig at det skal se bra ut, og at det skal funke bra.. Jeg synes 2000-2500 kr er en grei pris å bruke. noen som har noen forslag?? Er noob akkurat på dette området Så hadde hvert greit med litt hjelp... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Viktig å oppgi hva du skal kjøle og om dette er amd eller Intel, skal du kjøle grafikkort, skal du ha rad i kabinettet , hvilket kabinett du har osv osv. Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg skal kjøle ned cpu intel og grafikk kort g-force fx. hva er rad?? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 radiator...(tror jeg ) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 radiator...(tror jeg ) Riktig det er radiator og da må en vite hva du har plass til i kabinettet, derfor er det greit å oppgi hvilket kabinett du har, alternativet er å ha rad utenfor kabinettet da. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 tror det er likså greit å velge en vannkjølingspakke fra komplett, mp eller coolnsilent.no for deg. Får OK vannkjøling til en OK pris når man er såpass fersk i faget... når du så kommer deg inn i vannkjølingens verden, så kan du bytte ut enkelt deler.. for å få ting bedre Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 okay takk skal dere ha.. :!: Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Vannkjølingspakke Chrome (cpu) Hvis jeg da velger dette, hva burde jeg oppgradere først?? hva gjør den bedre?? Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 PolarFLO TT Series Pump - Chrome kan denne funke til det settet som var på den andre linken ovenfor??? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) ingen vits i å ta en pumpe fra polarflo, når c-system pumpene er såpass geniale, med tanke på str. å ant liter den leverer. Det du kan gjøre er å utvide systemet med en PolarFlo TT GPU blokk.. , bedre kjøling kan være å ta 1 pumpe til av c-systems pumpene og montere større radiator slik at du får ned tempen. Men skal du ikke klokke holder den pakken utmerket Men, husk, du må kjøpe vifter utenom den pakken, da de ikke følger med. Men som det står på siden der, kjøpt 2 stk 14 dB 120 mm vifter fra Silen X Endret 27. februar 2005 av Stig-Arne Lenke til kommentar
klikko Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 (endret) PolarFLO TT Series Pump - Chromekan denne funke til det settet som var på den andre linken ovenfor??? ojj.. den pumpa er forresten samme som danger den og swiftech pumpene... eneste forskjellen er at polarflo har den sølv "ramma" istedenfor plast... også er den dobbelt så dyr også danger den pumpe Endret 28. februar 2005 av klikko Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Skal snart til usa så kjøper nok alt der tenker jeg meg.. Jeg skal klokke.. Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2005 Hvis jeg velger selv og putter sammen et eget vannkjølingssett hva er nødt å følge med av koblinger og sånt???? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Hvis jeg velger selv og putter sammen et eget vannkjølingssett hva er nødt å følge med av koblinger og sånt???? stort sett slanger. kansje noen overganger om noen nipler ikke passer til resten av systemet Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 Er det sant at det går ann å få det til å bli is på cpu`en??? har nemelig sett det på et bilde.... Lenke til kommentar
American Eagle Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2005 jeg øker prisen til 3000-3500.. da går det vell ann å få noen ganske fine vannkjlingssett.... hvis kan noen komme med noen forslag Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Hvis jeg velger selv og putter sammen et eget vannkjølingssett hva er nødt å følge med av koblinger og sånt???? stort sett slanger. kansje noen overganger om noen nipler ikke passer til resten av systemet Nja, bruker verken klemmer eller vinkler i mitt sys. Kan dog bli værre når du skal kjøle gpu i tillegg.. Ta en titt på www.dangerden.com der finner du nok noe som du kan bruke (og få kjøpt i usa) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå