Gå til innhold

Trenger drivere til Panasonic NV-GS50

Anbefalte innlegg

Jeg er for øyeblikket i USA og har uheldigvis glemt CDen med drivere til mitt panasonic NV-GS50EG Kamera hjemme. Jeg har prøvd å søke rundt, men kunne ikke finne noe. Jeg har også prøvd de offesielle sidene til panasonic. Er det noen som kunne være så vennlig å sende meg disse driverne på mail: [email protected] eller legge dem opp på en FTP?

Takk

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse

Kva skal de med drivarar eigentleg? For å overføre video (som ein bruker firewire til) treng ein ikkje andre drivarar enn for firewirekortet, som ikkje har noko med kamera å gjere. Er det snakk om stillbilete so veit eg ikkje korleis det er, anna enn at eg ikkje treng det til mitt kamera (Sony TRV80), ettersom minnekortet kjem opp som eigen disk i Min Datamaskin når eg kopler det til, so det berre er å kopiere/klippe ut direkte derifrå. Noko som forøvrig er ein betre metode enn å bruke den medfølgjande programvara, iallfall synes eg det.

Lenke til kommentar
Jeg er for øyeblikket i USA og har uheldigvis glemt CDen med drivere til mitt panasonic NV-GS50EG Kamera hjemme. Jeg har prøvd å søke rundt, men kunne ikke finne noe. Jeg har også prøvd de offesielle sidene til panasonic. Er det noen som kunne være så vennlig å sende meg disse driverne på mail: [email protected] eller legge dem opp på en FTP?

Edit:

Forutsatt at det er USB-drivere du trenger da (FW skal vel ikke trenge drivere hvis jeg ikke husker feil)burde

disse fungere, fra de britiske sidene...

Eller disse fungere (refererer bare til GS50, fra Panasonic sine amerikanske sider).

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har også problemer med å få kameraet mitt til å bli gjenkjent i windows.

Problemet gjelder et Canon MV30i som ble kjøpt for ca 7 år siden. Jeg har den samme maskinen forsatt, som for 4 år siden da jeg holdt endel på med dette. Samme program; pinnacle Studio Plus 1.1.0.19 - og jeg kan ikke huske å ha installert drivere til kameraet den gang heller..

Jeg har sett etter drivere på canons hjemmesider, men de har ikke kameraet mitt oppført noe sted.

Firewire kortet mitt ser ut til å funke som det skal, ingen gule "?"'s e.l.

Noen som vet hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...