Gå til innhold

Hjelp til å finn nytt hovedkort og prosessor

Fugee

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaterer pc-en. Nå har jeg kommet til hovedkortet og prosessoren. Synes det er så vanskelig! :dontgetit: Hakke så mye peilning på det. Trenger litt hjelp :hmm:

Jeg har rundt 3000 kr og har sett litt rundt og det ser ut som denne prosessoren er ganske bra. På en annen side er denne nesten helt lik, men billigere. Og det er bare halve saken. Hviket hk passer til prosessoren og det må støtte agp.

Jeg har en Nvidia geForce 6600 gt, som er da AGP :p

Uff! NÅ har jeg sikkert skrevet masse rart som ikke passer osv, men det er derfor jeg spør om hjelp :p

Hjertelig takk

Edit: Fikset linken

Endret av Fugee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må skrive om skjermkortet ditt er AGP eller PCI-E.

Skriver du om du har AGP/PCI-E skjermkort så finner vi ett supert hovedkort for deg. Du har sannsynligvis AGP.

Den 3000+ "Winchester" CPUen du har linket til gir etter min mening mest for pengene, en gullgruve for overklokking,spill og morro. ;)

Endret av Deuce
Lenke til kommentar

Skriver du om du har AGP/PCI-E skjermkort så finner vi ett supert hovedkort for deg. Du har sannsynligvis AGP.

Den 3000+  "Winchester" CPUen du har linket til gir etter min mening mest for pengene, en gullgruve for overklokking,spill og morro. ;)

Hvis du hadde giddet å lese innlegget til trådstarter skikkelig,så hadde du sett at det er AGP han har.

Trådstarter skriver:Hvilket hk passer til prosessoren og det må støtte agp

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Den 3000+  "Winchester" CPUen du har linket til gir etter min mening mest for pengene, en gullgruve for overklokking,spill og morro. ;)

Hvis du hadde giddet å lese innlegget til trådstarter skikkelig,så hadde du sett at det er AGP han har.

Trådstarter skriver:Hvilket hk passer til prosessoren og det må støtte agp

OM du hadde lest litt bedre så hadde du sett at han har forandret innlegget sitt i ettertid så det er lite nødvendig med slike spydige kommentarer. Edit knappen er til nytte, ikke til pynt. ;)

Det beste til prisen:

AMD Athlon 64 3000+ 1.8 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED

MSI K8N NEO2 Platinum Hovedkort S939 nForce3 250Ultra,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR

Prisoverslag: 2525kr. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...