Fugee Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg oppdaterer pc-en. Nå har jeg kommet til hovedkortet og prosessoren. Synes det er så vanskelig! Hakke så mye peilning på det. Trenger litt hjelp Jeg har rundt 3000 kr og har sett litt rundt og det ser ut som denne prosessoren er ganske bra. På en annen side er denne nesten helt lik, men billigere. Og det er bare halve saken. Hviket hk passer til prosessoren og det må støtte agp. Jeg har en Nvidia geForce 6600 gt, som er da AGP Uff! NÅ har jeg sikkert skrevet masse rart som ikke passer osv, men det er derfor jeg spør om hjelp Hjertelig takk Edit: Fikset linken Endret 27. februar 2005 av Fugee Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Den andre du linker til er faktisk helt lik... Det er til og med samme url Hovedkort vet jeg ikke egentlig... Herr Brun Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 skal du skifte skjermkort også, eller er må du ha et hovedkort med AGP-port? fin cpu du linker til...men, du klarer deg sikkert fint med en 3000+ om du vil spare noen kroner... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kjøp et av de hovedkortene som er i denne testen. De har AGP og passer sammen med den prosessoren du har sett på. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Du må skrive om skjermkortet ditt er AGP eller PCI-E. Skriver du om du har AGP/PCI-E skjermkort så finner vi ett supert hovedkort for deg. Du har sannsynligvis AGP. Den 3000+ "Winchester" CPUen du har linket til gir etter min mening mest for pengene, en gullgruve for overklokking,spill og morro. Endret 26. februar 2005 av Deuce Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Du må skrive om skjermkortet ditt er AGP eller PCI-E.Skriver du om du har AGP/PCI-E skjermkort så finner vi ett supert hovedkort for deg. Du har sannsynligvis AGP. Den 3000+ "Winchester" CPUen du har linket til gir etter min mening mest for pengene, en gullgruve for overklokking,spill og morro. Hvis du hadde giddet å lese innlegget til trådstarter skikkelig,så hadde du sett at det er AGP han har. Trådstarter skriver:Hvilket hk passer til prosessoren og det må støtte agp Endret 26. februar 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Fugee Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 (endret) Hva synes dere om denne prosessoren og dette hovedkortet?¨ Skal være ganske bra, skal det ikke det? Endret 27. februar 2005 av Fugee Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Jeg synes det ser ut som et bra valg! (Beklager at jeg ikke leste første innlegg grundig før forrige post ) Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Du må skrive om skjermkortet ditt er AGP eller PCI-E.Skriver du om du har AGP/PCI-E skjermkort så finner vi ett supert hovedkort for deg. Du har sannsynligvis AGP. Den 3000+ "Winchester" CPUen du har linket til gir etter min mening mest for pengene, en gullgruve for overklokking,spill og morro. Hvis du hadde giddet å lese innlegget til trådstarter skikkelig,så hadde du sett at det er AGP han har. Trådstarter skriver:Hvilket hk passer til prosessoren og det må støtte agp OM du hadde lest litt bedre så hadde du sett at han har forandret innlegget sitt i ettertid så det er lite nødvendig med slike spydige kommentarer. Edit knappen er til nytte, ikke til pynt. Det beste til prisen: AMD Athlon 64 3000+ 1.8 GHz Socket 939, 512KB cache, BOXED MSI K8N NEO2 Platinum Hovedkort S939 nForce3 250Ultra,SATA,GbLAN,ATX,Dual-DDR Prisoverslag: 2525kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå