Gå til innhold

printer til printable cd'er?


Anbefalte innlegg

supert, setter pris på all testinga av dvd'er OC-Freak,

er de yuden platene du har testet med hvit eller silver forresten ?

regner med de fleste er hvite ?

Alle er hvite full face inkjet printbare.

 

Har nå testet prodisc printbare også, disse er nesten like bra som ritek, men er ikke full face.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
supert, setter pris på all testinga av dvd'er OC-Freak,

er de yuden platene du har testet med hvit eller silver forresten ?

regner med de fleste er hvite ?

Alle er hvite full face inkjet printbare.

 

Har nå testet prodisc printbare også, disse er nesten like bra som ritek, men er ikke full face.

Hehe.. ser du brukte samme label som meg ja , grei label å teste "standard" utskrift.. en del sort, blått osv ..

 

Er veldig happy med ritek selv mht printkvaliteten ja.

 

Du sier prodisc printbare er bra og .. mener du da print flaten eller

brenne kvaliteten ? :)

 

Vært mye frem og tilbake med brenne kvalitet på 8x printbare har jeg forstått..

Lenke til kommentar

Og bare for å tipse om en ting til , www.multicom.no har 16x Verbatim Full-Face printable DVD-R og DVD+R til 319,- pr boks med 50. Men om noen finner noen enda rimeligere steder, send meg gjerne en PM!

 

Dette er i grunn sinsykt billig! Testa etpar av platene i nec 3500'n, og må si det går unna :) rett rundt 5 min for full plate, og den brenner i CAV, ikke Zone-CLV.

Endret av xB^
Lenke til kommentar

Prodisc: tenker på print kvaliteten. Brennekvaliteten er varierende, de som er på markedet nå er ihvertfall søppel. Prøvd 2 merker (bulkpaq og eProformance) og platene blir uleselige på slutten.

 

Ang verbatim: Multicom må ha en for bra avtale - kan ikke konkurrere med de prisene.

 

NEC bruker rett under 6 minutter for en full plate. beste jeg har klart er 5 minutter og 51 sekunder med Nero. 4483Mb data.

 

Valgte den labelen grunnet at du hadde brukt den alt ja ;)

Lenke til kommentar
Prodisc: tenker på print kvaliteten. Brennekvaliteten er varierende, de som er på markedet nå er ihvertfall søppel. Prøvd 2 merker (bulkpaq og eProformance) og platene blir uleselige på slutten.

 

Ang verbatim: Multicom må ha en for bra avtale - kan ikke konkurrere med de prisene.

 

NEC bruker rett under 6 minutter for en full plate. beste jeg har klart er 5 minutter og 51 sekunder med Nero. 4483Mb data.

 

Valgte den labelen grunnet at du hadde brukt den alt ja ;)

Hei.

 

Ja jeg skal ikke spekulere i hva slags avtaler de har, bare vet at skal jeg ha verbatim, pleier jeg somregel altid sjekke de.. for de har altid ligge litt under fleste andre på det merket :)

 

Skal få testet noen av de 16x verbatim fullface dvd-r iløpet av uka, og si min personlige mening, men de virker til nå lovende.

 

Hvordan er PI/PO rate på de da ? i 16x .. (ND3500/BenQ1620)

 

Mvh. Tommy K.

Lenke til kommentar
Og bare for å tipse om en ting til , www.multicom.no har 16x Verbatim Full-Face printable DVD-R og DVD+R til 319,- pr boks med 50. Men om noen finner noen enda rimeligere steder, send meg gjerne en PM!

 

Dette er i grunn sinsykt billig! Testa etpar av platene i nec 3500'n, og må si det går unna :) rett rundt 5 min for full plate, og den brenner i CAV, ikke Zone-CLV.

bestilt :dribble:

Lenke til kommentar
Og bare for å tipse om en ting til , www.multicom.no har 16x Verbatim Full-Face printable DVD-R og DVD+R til 319,- pr boks med 50. Men om noen finner noen enda rimeligere steder, send meg gjerne en PM!

 

Dette er i grunn sinsykt billig! Testa etpar av platene i nec 3500'n, og må si det går unna :) rett rundt 5 min for full plate, og den brenner i CAV, ikke Zone-CLV.

000000000000043533.jpg000000000000043512.jpg

 

Kun kr. 299,- inkl mva. Nå, bare å bestille..

Endret av Heia
Lenke til kommentar
Og bare for å tipse om en ting til , www.multicom.no har 16x Verbatim Full-Face printable DVD-R og DVD+R til 319,- pr boks med 50. Men om noen finner noen enda rimeligere steder, send meg gjerne en PM!

 

Dette er i grunn sinsykt billig! Testa etpar av platene i nec 3500'n, og må si det går unna :) rett rundt 5 min for full plate, og den brenner i CAV, ikke Zone-CLV.

000000000000043533.jpg000000000000043512.jpg

 

Kun kr. 299,- inkl mva. Nå, bare å bestille..

Hadde de bare hatt noen på lager.. hehe

Lenke til kommentar

Har ein Epson stylus photo R300 som fungerer utmerket.

 

Bruker Verbatim DVD+R photo printable dvd'er med utmerket resultat. Medfølgende programvare tillater at ein skriver fra 119 til 21mm (ytter/inner diameter) og vel så det.

 

godt fornøgd eg :-)

Lenke til kommentar
Og bare for å tipse om en ting til , www.multicom.no har 16x Verbatim Full-Face printable DVD-R og DVD+R til 319,- pr boks med 50. Men om noen finner noen enda rimeligere steder, send meg gjerne en PM!

 

Dette er i grunn sinsykt billig! Testa etpar av platene i nec 3500'n, og må si det går unna :) rett rundt 5 min for full plate, og den brenner i CAV, ikke Zone-CLV.

000000000000043533.jpg000000000000043512.jpg

 

Kun kr. 299,- inkl mva. Nå, bare å bestille..

Ser at de har Verbatim 8x DVD+R plater til 295,- hvordan er disse i kvalitet i forhold til de 16x platene de selger på multicom. Ettersom de ikke har noen på lager på multicom og komplett har, i tillegg til at frakten blir billigere så er jo dette kanskje ett alternativ?

 

Tenker på brenne kvalitet og print kvalitet, noen som har testet dem ?

 

Verbatim 8x DVD+R 4,7GB Therminal Print (Metal AZO) 50-pack Cake Box

post-62-1113310729_thumb.jpg

Endret av Folo
Lenke til kommentar
Har kun testet inkjet print (da jeg har en inkjet printer (blekkskriver)), og 16x er noe bedre enn 8x på printkvalitet.

Synes at Verbatim dvd+r 8x har dårlig printflate.. brennekvaliteten er veldig god, men utskriftene blir blasse og får ikke delt helt. Litt for "ru" overflate..

Lenke til kommentar
Har kun testet inkjet print (da jeg har en inkjet printer (blekkskriver)), og 16x er noe bedre enn 8x på printkvalitet.

Synes at Verbatim dvd+r 8x har dårlig printflate.. brennekvaliteten er veldig god, men utskriftene blir blasse og får ikke delt helt. Litt for "ru" overflate..

Dette varierer litt avhengig av fabrikk. Har båda bra og mindre bra verbatim 8x print.

 

De beste er klart prodisc produserte, de dårligste er helt klart Mitsubishi Singapore produserte.

Lenke til kommentar
"Terminal print" er sansynligvis trykkleif for "thermal print", brukes til spesielle termiske printere og er totalt ubrukelig for blekkskrivere. Verbatim "fullface" printable +R blir meget bra med Epson R300 skriver.

ok, bra eg ikkje bestillte 100 av dem istedet da !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...