Gå til innhold

Vet du hvor man får kjøpt Oreo's?

Anbefalte innlegg

Jeg var i spania for en god stund tilbake i forbindelse med noe skoleutveksling. Der bodde jeg hos en spansk familie som introduserte meg til Oreo kjeks med hvot, lys og mørk sjokoladelag rundt. Dette er det beste jeg noen sinne har smakt og lurer derfor på om det finnes noe i nærheten av Østfold/Oslo hvor man får kjøpt slik kjeks?

Jeg vet at man får kjøpt det i kjøtthallen i Töckfors, men det blir litt for tungvindt for meg å dra dit hver gang :p Pluss at jeg drar som oftest til Svinesund hvis jeg skal handle svenskt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo.

Du kan kjøpe "porsjonspakker" på størrelse med en sjokolade bar, til 15 kroner. Eksene koster vel ca 40-50.

Ok. Såpass. Kostet en 32,- i sverige hvis ikke jeg husker feil. Men sånn posjonspakker. Er det der det er 2 kjeks i hver? hvor det da er 4 stk av i en eske?

Lenke til kommentar

15-kronerspakkene på deli de luca inneholder 6 oreos, esken til 40 inneholder 4 pakker med 4 oreos i hver.

(ja, sitter her med en av hver, som jeg kjøpte på deli de luca på karl johann når jeg var der med klassen før helgen..namnam, altforlenge siden jeg var i usa sist ;) )

Lenke til kommentar
15-kronerspakkene på deli de luca inneholder 6 oreos, esken til 40 inneholder 4 pakker med 4 oreos i hver.

(ja, sitter her med en av hver, som jeg kjøpte på deli de luca på karl johann når jeg var der med klassen før helgen..namnam, altforlenge siden jeg var i usa sist ;) )

Ok.

Hehe... *misunne* Ikke sant de er forbanna gode? Skjønner ikke hvorfor de ikke går mer internasjonalt med produktene sine :p Som f.eks. Norge :p Alt annet er jo så amerikanisert så hvorfor ikke dette :p

Må nesten plukke med meg et par esker neste gang jeg er i Oslo ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...