Complexity Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) jeg får elendig grafikk og spillet hakker, det er grei grafikk inne på garasjen og det hakker ingenting der, men når jeg skal kjøre føles det ut som jeg har 10fps eller mindre... hakker like mye fordet om jeg kjører på 1200 oppløsning eller 640! har stilt ned grafikken helt men hjalp alikevell ikke.. er foresten elendig grafikk fordet om alt av instillinger er på fult, og himmelen er heeelt buggete. kommer med screenshot snart! specs: asus k8n deluxe, radeon,amd athlon 3000+, atlantis 9600xt, 512mb ram. spillet hakket omtrent mindre på gammel pc'en min! den har 800mhz, tnt2 32mb skjermkort, 192mb ram osv, men det var med minst grafikk da seff. edit: dobbeltskjekket, alikevell klarte det selfølgelig å komme inn en liten skriveleif Endret 26. februar 2005 av complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 ingen?? noen som bet om en patch eller noe som fikser dette? alle andre spill fungerer fint!! Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Oppdater driverne til ditt ATI Grafikk kort og last ned evt. patch til spillet fra hjemmesiden til spillet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 eg har nyaste drivera tel skjermkortet, og lasta ned masse patcha og INGEN går ann å instalere!! rart sia det e orginal cd.. og ikkje cracka,.. eg gjer opp!! bare å stenge tråden... se på den som løst... gidd ikkje å spelle drittspell som ikkje funke ordentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå