Gå til innhold

Tv`en vil ikke ta imot signaler fra Xbox

Anbefalte innlegg

Har koblet opp rommet mitt nå. Trukket en lang kabel fra Tv`en bak i rommet der en video kabel fra Pc`en kommer, og en fra Xbox`en.

Lednigen var nå koblet til Xbox`en, og mens tv`en og pc`en stod på flyttet jeg ledningen til pc utgangen.

Bare for å ikke få noen uklarligheter, så er det den "Gule" component kabelen jeg snakker om, som man plasserer i scart kontakten bak i tv`en eller forran.

Når jeg nå flyttet over ledningen og akkurat skulle til å sette den inn, slo det ut en gnist da punktene nesten traff hverandre. Jeg tror det er dette som har gjort sitt til at tv`en nå ikke vil lese video signal.

Når jeg trykker "video" knappen på tv`en eller AV-knappen skjer det ingenting, mens alle andre tv`er her hjemme leser signalene soleklart.

Er det noen andre som har vært borti samme problemet tidligere? Jeg vil nok åpne for å se om jeg kan se om noen komponenter ser defekt ut. Men gjerne tips om deler osv.

Det er en Samsung tv jeg har, produkt nummer: WS-28W63N

Takk for hjelp! :)

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, lenge siden jeg kjøpte denne tv`en så jeg husker ikke hvor mye jeg ga for den, men den har lest video signaler før, det har fungert helt utmerket.

Når det gjelder bytting av tv så er dette på rommet mitt. Tv`en er en 28 tommer og ellers har vi bare små tv`er i huset, så blir ikke like morsomt å bytte, i tillegg til at jeg da hele tiden må bære. boring!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...