avhengig Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei har nettopp fått usb dongle..og prøver å laster ned musikk filer til mobilen..men det som er,er at noen filer går det ikke ann å overføre til mobilen.Noen som vet hva problemet er?har prøvd alt men klarer ikke fikse det Lenke til kommentar
zharchy Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei har nettopp fått usb dongle..og prøver å laster ned musikk filer til mobilen..men det som er,er at noen filer går det ikke ann å overføre til mobilen.Noen som vet hva problemet er?har prøvd alt men klarer ikke fikse det kan jo ver at mobilen ikje støtte akkurat det formatet? prøv å convert, einaste eg komme på i farten Lenke til kommentar
cybervision_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Endelig noe jeg KAN svare på: Min erfaring er at du ikke må ha lange filnavn. Gi filen et nytt og kortere navn hvis det er veldig langt, da funket det for meg. Lenke til kommentar
avhengig Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 takk ..det gikk Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Fortsetter her jeg, i stedet for å starte en ny tråd. Jeg har fått til å laste over mp3 filer, men ikke bilder.. Blidene er i jpg format, er det ikke det de skal være i, eller? Noen som vet? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Joda. Bildene bør være greie i jpg format. Men pass på at bildene ikke er større enn de telefonen støtter. (Maksimum 1280 x 1024, så vidt jeg husker) Hvis de er større må du redusere de.... Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Har det noe å si da? Det er jo bare kvaliteten på bildene som man tar med mobilen. Kan jo ha bedre bilder på mobilen, hvis det er plass da vel og merke.. Det gikk i alle fall på de andre mobilene jeg har hatt.. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Ja, jeg hadde hvertfall problemer med det. Hadde bilder på pc, f eks 2272 x 1704....og telefonen ville ikke "ta" dette før jeg reduserte dem,,,,,,, Lenke til kommentar
genser Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Tør jeg spørre hva dette har med Operatører og Tjenester å gjøre? Denne flyttes til Programvare, spill og OS. Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 husk å sette de i mappa " DL pics ) eller hva det nå enn het ... (dl =download) jeg er forresten VELDIG fornøyd over min D5oo !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå