-Billfunk- Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hei. Jeg har planer om å bygge meg et kabinett a tre.. Hordan kan jeg da få til jording i kabinettet ? Går det an ? Eller står det andre plasser i forumet her? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Skal vel egentlig på "PSU & Elektronikk".. Skjønte forresten ikke spørsmålet ditt helt? Vel, jording er jo egentlig bare en ledning som fører til null niks.. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) hvis du da ikke bruker en av Microplex' hovedkortplater, kan du ta å skru fast hovedkortet på ei aluminumsplate, og ta en ståltråd fra denne platen og surre fast i PSU... Da har du jordet... Endret 26. februar 2005 av abrj Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hen husk at det er ikke vits å jorde kabinettet visst du ikke har jordet kontakt der hvor PCen din står Lenke til kommentar
-Billfunk- Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 ja, tnx ! Lenke til kommentar
abrj Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hvis du bruker ståltrådmåten, husk åt den ikke skal komme i kontakt med noe inne i PSU, bare surr den forsiktig gjennom en av rillene eller noe sånt... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 er egentlig ingen sak å tenke på, da alt er jordet igjennom PSU`en uansett.. diskene, skjermkort, hk, og allt annet er koblet til hverandre igjennom jord på en eller annen måte.. Så, det er egentlig ingen sak. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ja, halvparten av ledningene fra PSU er jord... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 nettopp, og da er det etter min mening liten vits i å jorde noe mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå