andm Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 !/? Hva mener du med dette? Er det kritikk på bildet du ønsker? Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 My bad! Regnet med det var en selvfølge på bildekritikk forumet Gjerne kom med kommentarer.. ris/ros! Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ypperlig, motivet kommer veldig bra frem og det ser nesten ut som en kjempekongle. Fine farver og fin stemning. Det er en liten refleks ute på høyresiden som kunne vært fjernet eller dempet noe. Også spørs det om fokus skulle vært lengre til venstre på konglen sånn at blikket søkte litt lengre til venstre men det er jeg ikke helt sikker på uten å ha sett det. Lenke til kommentar
elisabeta Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Refleks fra snøen ja.. aner ikke hvordan jeg får fjernet den. Dumt da den virker forstyrrende på bildet Tenkte på det med fokusen da jeg så bildet, men da var det for sent.. Man må jobbe med det man har Tusen takk for kommentaren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå