@b Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kan man laste ned ISO filer av PS spill gratis og lovlig noen plass? I såfall hvor? Jeg presiserer at det skal være lovlig. Kunne jo tenkes at noen lager slike spill og legger ut for gratis nedlasting... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Dette tviler jeg sterkt på, ettersom PS er relativt ny, og mange steder fremdeles sekger ps-spill. Tror imidlertidig det finnes en PS emulator til PC som kan fås kjøpt (Bleem!), men ikke noe gratis altså. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Mener du playstation eller psp? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror det er seriøst INGEN som lager gratis spill til playstation, fordi man må ha tillatelse fra Sony for å få programmere noe som helst til plattformen. Ikke er det noen "normal" metode å laste ned disse spillene og installere dem heller. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 han mener sikkert yabasic spill? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ja det fantes jo en slik sort PS som man kunne lage sine egne spill med. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 det het netyaroze . på playstation 2 kunne man bruke yabasic. på playstation 1 var den mer kobla inn i pcen, og jeg vet at man kan laste ned en del spill osv til den, men det krever vel at man har en yaroze maskin. til yabasic er det vel mindre håp da playstation ikke skal kunne bruke ting lasta ned fra pc egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå