riktig Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Musikk Data Onani Sove Spise Bare putta inn noen ekstra så jeg ikke ser ut som den taperen jeg er Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 PC/spille osv Trommer Snowboard Samler på steiner/mineraler Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg har følgende interesser/hobbyer: Adobe Photoshop DVD-samling (nærmer meg 100 stykker på 4 måneder) Musikk (kun høre på, eier ikke musikalsk talent på et instrument) Fjellklatring Dykking Være usosial Lese Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hm, driver med dette: Data (om dagen er jeg meg, men om kvelden er jeg blitt nerd) Skateboard Snowboard (elsker nybrettet mitt ) Digger å svømme (sånn gamlingsvømming) Tja, har noegen flere ting, men det er ikke de største Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 - Telemark - Svømming - Venner - Musikk/film ++ Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Webutvikling Snowboard Musikk Endret 26. februar 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Data Musikk Amerikansk fotball Grafisk Design Venner (så klart) også litt drikking da, men det har det blitt heller lite med i siste, lagt om livsstilen litt, kan man si. Lenke til kommentar
Thud Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Warhammer 40k Alkohol Sengedeling Musikk Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Denne hører vel inne under kattegorien Sport/Idrett? Jeg holder vertfall på med disse: Golf Fotball Sykling Venner Jenter PC Musikk Film Hmm.. tja, er vel egentlig de jeg kommer på i farten. Endret 27. februar 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
robB Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Denne hører vel inne under kattegorien Sport/Idrett? Så pc, musikk, venner, og samle på ting er en sport/idrett? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Greit, hører kanskje hjemme på rett plass. Når jeg så trådstarter skrev "Hva er din(e) hobbyer?" så tenkte jeg at det var kun sport. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 PC, trening og film blir det vel. Har man hjemmekino, så blir det slik... Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Sitter nå på pc'en skrekkelig mange timer om dagen, så det blir vel den størstye hobbyen det. Utenom det maler og spiller jeg Warhammer 40,000, og interesseser meg for film og musikk. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 MusikkData Onani Sove Spise Bare putta inn noen ekstra så jeg ikke ser ut som den taperen jeg er Haha, og de ekstra du puttet inn var musikk og data? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Musikk (å høre på ) Foto Internett Grafikk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Fisking, enten stå i en elv,feks målselvsfossen og fiske laks eller dra til et stille vann og slenge ut snøret lage bål og koke kaffe. Sette seg godt til rette med en kopp nykokt bålkaffe og en rullings å bare nyte tilværelsen. Kan det bli bedre ? Lenke til kommentar
KFS86 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Så lenge vær og føre tillater det så liker jeg godt å kjøre rundt med motorsykkelen min, en CBR600. Er ikke mange å kjøre sammen med når jeg bare er 19 og kamerater enten kjører bil eller moped, men det kan være veldig koselig å kjøre alene en fin sommerdag/kveld også da. Ellers sitter jeg vel helst foran PCen eller TVen samtidig som anlegget står og trøkker. Forrige reciever holdt ca. 5 år og da stod den på nesten konstant, selv på natta. Endret 26. februar 2005 av Junkfood Junkie Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Fisking, enten stå i en elv,feks målselvsfossen og fiske laks eller dra til et stille vann og slenge ut snøret lage bål og koke kaffe.Sette seg godt til rette med en kopp nykokt bålkaffe og en rullings å bare nyte tilværelsen. Kan det bli bedre ? ekte villmarkenssønn. hehe jeg: -Fotball -Liverpool -Vif -Data (seff) -Musikk -Film -HVU -håndverk (metall arbeid, tre arbeid osv.) -Dataspill -sykling -trening generellt Endret 26. februar 2005 av crapgame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå