Maynard James Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei, jeg har nettopp satt meg inn i Naruto, syns det er en drit bra serie, har sett frem til 123 nå. Hvilke karakterer liker dere best? hva syns dere om serien? Her kan vi diskutere Naruto Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 hva syns dere om serien? Har bare sett en episode av Naruto, og jeg må si jeg synes det egentlig var ganske teit. Og før noen begynner å klage om at "hvis jeg ikke liker Naruto, så trenger jeg ikke poste her"-greier, så spørte han jo faktisk om hva folk synes om serien. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 jess, men, om du har sett en episode syns jeg ikke at du skal uttale deg egentlig for det er langt utti det blir så genialt Lenke til kommentar
embark Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 jess, men, om du har sett en episode syns jeg ikke at du skal uttale deg egentlig for det er langt utti det blir så genialt Nei, kanskje du har rett. Jeg forstod ikke akkurat så mye av hva som skjedde, kanskje jeg skal se de 4-5 første episodene før jeg uttaler meg... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 det kan jeg anbefale ja Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvor går det, eller laster dere det ned? Vet ikke noe om Naruto, bortsett fra at det er anime. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Kan skjønne at folk ikke liker det etter å ha sett bare den første episoden. Må nok se en 5-10 episoder før det begynner å bli virkelig interessant. Edit: Naruto har jo blitt lisensiert nå da, så da blir det vanskeligere å få lastet ned. Endret 26. februar 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 det er ikke skikkelig lisensert enda da, får fortsatt til å laste det ned. men, litt mer prat om naruto ? hvilken episode liker dere best? jeg syns 116-117 er ekstremt bra Neji er bare helt vill Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 har vi ikke allerede en tråd om dette? her Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 jo, da fortsetter vi der, steng denne da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg