skoystein Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei. Jeg trenger litt hjelp til en oppgaven i informatikk: Den lyder så her: Database Du er en ryddig og samvittighetsfull student og vil sikre deg god kontroll med innleveringen av obligatoriske oppgaver. Det vil du gjøre ved å lage en databaseapplikasjon der du kan registrere hvilke oppgaver du har levert innenfor de ulike modulene. Databaseapplikasjonen bør inneholde minst tre tabeller, for - fag som tilbys - undervisningsmoduler som fagene består av - oppgaver som du skal levere I databaseapplikasjonen skal du blant annet ha mulighet for å registrere når du leverte oppgaven, når du fikk den igjen, og om du fikk godkjent oppgaven. Den databaseapplikasjonen du lager, skal ha så godt brukergrensesnitt som mulig, og det skal være mulig å skrive ut minst to rapporter: - hvilke oppgaver du har levert - hvilke oppgaver du har fått godkjent Registrer testdata slik at du og sensor kan se om systemet virker som det skal. Er det noen snille sjeler der ute som kan lage en såkallt "databaseapplikasjon" som fungerer til meg - for jeg hakke peiling? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå