Uniwill259IA1 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Kan jeg ødlegge skjermkortet vist jeg overklokker uten å kjøre feks et spill med høy grafikk? Tror kanskje det er sånn att gpuen ikke gasser opp og kan ødlegges før det blir kjørt grafikk, har jeg rett eller? Takk Endret 26. februar 2005 av Uniwill259IA1 Lenke til kommentar
ZeroX Skrevet 3. mars 2005 Del Skrevet 3. mars 2005 etter som jeg vet så er den eneste måten du kan ødelegge skjermortet via litt OCing å overopphete det, hvis du OCer for mye får du bare artifacts noe som forsvinner når du rebooter å klokker ned igjen Lenke til kommentar
-Bassaddict- Skrevet 28. mars 2005 Del Skrevet 28. mars 2005 hint: elektromigrasjon Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 31. mars 2005 Del Skrevet 31. mars 2005 gjelder bare ved voltmodding.... Francis Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 1. april 2005 Del Skrevet 1. april 2005 Du kan overopphete det og ødelegge det, du trenger ikke voltmodde det. For å være på den sikre siden, vil jeg ikke anbefale å klokke med standardkjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå