Zemeckis Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei Har nå hatt min SE K500i i snart 2 mnd. Allerede nå begynner joysticken å henge seg opp. Jeg må trykker flere ganger om jeg skal ned eller til høyre og det irriterer meg. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Send den inn til service. 2 mnd med normalt bruk så skal ikke dette skje. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Send den inn til service. 2 mnd med normalt bruk så skal ikke dette skje. Nei, har behandlet den veldig fint og den har aldri vært i gulvet. Men bør jeg ta kontakt med komplett.no? Kjøpt den hos de. Og er service gratis? Har lite peiling på slikt, siden jeg aldri har hatt en mobil på service. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du sender en mail til de og så beskriver du problemet ditt, så tenker jeg du får svar ganske fort... Så forteller de hva du skal gjøre osv. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Takker for svar. Har sendt mail til komplett.no. Håper det vil ordne seg Edit: Fikk mail fra komplett for noen min. siden og fikk følgende link: Retur av Ericsson-produkter . Noen som har erfaringer fra en av de som driver med service av mobiler, som er nevnt? Endret 26. februar 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg vil heller anbefale deg å levere den til reparasjon på Reidar Myhr på sluppen. De reparer den og behandlingstiden er mye raskere. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Jeg vil heller anbefale deg å levere den til reparasjon på Reidar Myhr på sluppen. De reparer den og behandlingstiden er mye raskere. Hadde jo vært greit å levere den inn til et sted i nærheten, slik at jeg får igjen mobil raskest mulig. Men hvordan blir det med kostnadene? Går ikke slike ting på garantien? Ikke det at penger er en hinder, for den slags. Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Takker for svar. Har sendt mail til komplett.no. Håper det vil ordne seg Edit: Fikk mail fra komplett for noen min. siden og fikk følgende link: Retur av Ericsson-produkter . Noen som har erfaringer fra en av de som driver med service av mobiler, som er nevnt? Begge er veldig raske og ordentlige. Du kan levere den til alle autoriserte mobilverksteder som ønsker å ta den inn. Om feilen skulle gjenta seg er det imidlertid kun servicene hos de to komplett har nevnt som vil gjelde. hjelper altså ikke å levere den 5 ganger til et annet verksted for så å reklamere til komplett og ønske ny. Mitt råd er derfor: lever til en av de oppgitte, så har komplett kun ett forsøk innen de neste 5 årene til å forsøke å rette mangelen igjen, før du har krav på å heve kjøpet. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Takker for svar. Har sendt mail til komplett.no. Håper det vil ordne seg Edit: Fikk mail fra komplett for noen min. siden og fikk følgende link: Retur av Ericsson-produkter . Noen som har erfaringer fra en av de som driver med service av mobiler, som er nevnt? Mitt råd er derfor: lever til en av de oppgitte, så har komplett kun ett forsøk innen de neste 5 årene til å forsøke å rette mangelen igjen, før du har krav på å heve kjøpet. Jeg satset på ditt råd. Får levere den en gang til uka så får jeg bare bruke N-gagen i mellom tiden Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 Bare et lite spm. Må jeg ta kontakt med en av service verkstedet for å til sendt en ferdig frankert konvolutt som jeg sende mobilen i. Eller kan jeg bare sende den helt vanlig fra posten og få tilbake frakt kostnadene siden? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Bare et lite spm. Må jeg ta kontakt med en av service verkstedet for å til sendt en ferdig frankert konvolutt som jeg sende mobilen i. Eller kan jeg bare sende den helt vanlig fra posten og få tilbake frakt kostnadene siden? Det vet vel egentlig komplett best? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå