tbend Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Sennte tilbake en HDD til psdata for ikke så lenge siden, fått den tilbake nå, funker fett.. Jeg betalte 110,- for å få den tillsendt psdata men fikk den gratis tilbake.! Kan jeg kreve de 110,- da? Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Ikke etter det jeg vet.Jeg har motte betale en vei vis det var noe galt med varen Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det kommer litt an på hva som var galt med den. HVis det ikke var noe problem med den skal du være glad for at du ikke må betale for testen. Hvis det gikk på garantien, skal du ihvertfall få frakten gratis fra dem. Vet ikke hvordan det er med da du sendte den inn.. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hvis det var noe galt med den o brukte reklamsjonen skal du ha de 110 kr tilbake, hvis du brukte angrerett skal du ikke ha de Antar du brukte dte første av ordlyden i innlegget Lenke til kommentar
tbend Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 Jepp, var galt med den, fikk flunkende ny tilbake. Skal sende mail å høre, er vel verd et forsøk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå