AzTm Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 joda, det er ennå tidlige drivere.. men nvidia har ikke hatt det problemet med gf4 vertfall, de første testene viser det samme som senere tester gjør, at ytelsen er mye bedre. det er greit at det er tidligere drivere og det kan ha med det å gjøre, men altså, testen viser at ytelsen er halvparten av det til gf4...jeg tviler sådan sterkt på at nyere drivere kommer til å tredoble resultatene.... beklager. Lenke til kommentar
jorlille Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Det er lagt ut review på http://www.anandtech.com nå også, samt på http://www.tomshardware.com Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 25. juni 2002 Del Skrevet 25. juni 2002 Matroxen ble jo herja... Ikke så mye å glede seg til nå lenger... Men 256mb kommer da... Lenke til kommentar
AzTm Skrevet 26. juni 2002 Del Skrevet 26. juni 2002 joda, 256 mb ddr kommer og.. men la oss ikke glemme leadtek sitt geforce 3 ti 200 128 mb ddr som ble bokstavelig talt knust av gainward geforce 3 ti 500 64 mb ddr.. minnet har ikke så sinnsykt mye med saken å gjøre når minnebåndbredden er for liten.. jeg er litt usikker på om minnebåndbredde på 20,5gbs er nok for 256.. menmen, vi kan alltids håpe, dette var liksom gullkortet til matrox.de hadde muligheten til å ta innersvingen på nvidia, men det var da fælt hvordan de skulle bomme. matrox stiller nok sterkt på bildekvalitet på tv-ut. men skal man samtidig ha kraft til spilling så tror jeg man bør holde seg unna parhelia for øyeblikket.. nvidia har alltid gjort det glimrende, overgangen fra geforce 3 ti 500 til geforce 4 ti 4600 betydde STOR ytelse forskjell.. og jeg tviler ikke et sekund på at det samme vil skje når nv30 kommer ut.. jeg kommer til å holde meg unna ati som vanlig, jeg liker ikke kort som ikke har skikkelige drivere.. :smile: uansett, nvidia=asus=kvalitet og ytelse=glad thomas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå