moestue Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har 1 mnd gammel pc med følgende specs: MSI 865PE NEO 2-V P4 Prescott 2,4 GHz Kingston Value 512MB Western D. 200GB SATA Problemet er at den ofte blir litt treg når jeg har flere programmer kjørende. Hvis jeg ser film med Windows Media Player trykker på pause, og går inn i feks. mirc 10 sek, så henger filmen seg opp når jeg starter den igjen. Synes også internetten er litt for treg når jeg har 1450 kb/s inn. Rammen koster 595,- på komplett.no nå, så noe overklokkingsram er det nok ikke. Er det kanskje en idè å sette inn en lik en slik at de står i dual mode? På hvilken måte vil jeg merke dette? Synes pc'en generellt sett er litt for treg til å være så ny. Er ikke så mye møkk som sitter i harddisken allerede. Takker for hjelp Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det kan være du har for lite ram. Ta en kikk i Oppgavebehanlding - ytelse (ctr+alt+del) og se hvor mye minne du bruker. Lenke til kommentar
moestue Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Skjønte ikke særlig mye av hva som egentlig står der. Men legger ved bilde så det hadde vært snillt hvis noen kunne fortalt meg det. Endret 26. februar 2005 av moestue Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Kjører du alle programmene du pleier å kjøre der? Sett i gang film og gjør det du pleier å gjøre når det begynner å gå treigt, og samtidig ha oppgavebehandling oppe og se hvor mye minne du bruker. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Synest du pcen går treigt, då kjøper du meir ram. Det kan jo vere at du har fått spyware o.l. Dette gjer at systemet blir treigare. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Merkelig at den PCen er så treig, den skulle jo gå meget bra den. Om du ikke har fått mye spyware,virus o.l så er det merkelig rart. Kjørt virus sjekk? Surfing, se på film, chatting++ tar langt i fra opp alle ressursene på maskinen din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå