JKJK Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det første jeg gjorde når jeg fikk min k500i var å slette de døve spillene som var på den (spes. splinter cell demoen). Nå har jeg fått oppdatert firmwaren på den, og da kom selvsagt spillene tilbake. Men nå får jeg ikke slettet dem! Får beskjed om "protected file" (har engelsk språk på telefonen) når jeg prøver. Noen tips? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har en K500i jeg også. Har får heller ikke til å slette Fighters eller Super Real Tennis som fulgte med mobil. Så jeg tror at det ikke går å slette de. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Det går ikke nei! På samme måte som Sony Ericsson ringetonen og noen bilder... Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Flyttes til spill og programmer Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2005 men det fungerte på den gamle firmwaren.... fatter ikke hvorfor det ikke går på den nye! skal prøve å slette de via pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå