Gå til innhold

Altec Lansing 2100 - Bra sett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg ikke tar helt feil, så har jeg forgjengeren til akkurat det høyttalersettet der. Det som sjokkerte meg mest, var at lyden er så bra fra så små høyttalere. Greit at subwooferen lager alle de dype basslydene, men lyden fra de to små høyttalerne er utrolig klar og god. Til 5-600 kroner er dette ett meget godt kjøp... om ikke det beste kjøpet i denne prisklassen. Jeg kan garantere deg at du ikke blir misfornøyd.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte disse for å ha noe stilrent som matchet lcd og resten av utstyret. Etter min mening så er det ikke mange høytalere som har bedre utsende. De funker bra til spill dersom du ikke skal ha surround eller noe slikt, bra til film og helt greit musikk. Dette er ikke noen høytalere som blåser ørene av deg, du kan spille høyt med dem, men de låter bedre på lavere volume. Skal du ha noe som skikkelig rister i veggen er nok ikke dette valget. Det er greit å ha en skikkelig anlegg i stua for andre stunder ;)

Lenke til kommentar

Har også ATP3, og er ganske imponert av den dype og klare bassen fra det 6" longthrow elementet, merker heller ingen forvrenging på høyt volum (som vil si nok til å fylle en 20kvm stue med godlyd)..

ATP3 har iallefall overbevist meg, og jeg kommer ALDRI til å velge noe annet enn Altec Lansing til pc'en min, tror jeg :p

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...