Gå til innhold

Blokkere kun ett nr. på k700i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neste gang hun/han ringer sier du dette bare: Jeg har byttet telefonnummer og kan ikke nås på dette nummeret. Skal du ha tak i meg ring på xxxxxxxx (et nummer du vet ikke er i bruk)

Få det til å høres ut som en slik telefonsvarer. Hun/han gir sikkert opp til slutt, og du blir kvitt problemet.

Hvis det er mulig å sperre et nummer ville jeg tro det ligger under anropskategorien et sted ;)

Lenke til kommentar

ta telefonen å la den være "løftet av røret" uten å si noe.. da blir han lei til slutt + at det kan bli dyrt... :D

du kan jo også si: "ja, du skal bare vite at jeg er på ferie i thailand og det koster deg 78kr minuttet å ringe meg" (eller noe sånt)

Lenke til kommentar

Tror ikke man kan blokkere nummeret på telefonen. Det du evt. kan prøve er å sette opp en "group call" (husker ikke hva det heter i farta) der du har med alle bortsett fra det numret du vil blokkere. Alternativet er å ringe den du har abbonement hos å få de til å blokkere nr.

Lenke til kommentar
Tror ikke man kan blokkere nummeret på telefonen. Det du evt. kan prøve er å sette opp en "group call" (husker ikke hva det heter i farta) der du har med alle bortsett fra det numret du vil blokkere. Alternativet er å ringe den du har abbonement hos å få de til å blokkere nr.

Jeg har prøvd dette.. men man kan maks ha 20 eller noe per gruppe og da blir det så mange grupper..

Neste gang hun/han ringer sier du dette bare: Jeg har byttet telefonnummer og kan ikke nås på dette nummeret. Skal du ha tak i meg ring på xxxxxxxx (et nummer du vet ikke er i bruk)

hehe jornan, god idè :p

ta telefonen å la den være "løftet av røret" uten å si noe.. da blir han lei til slutt + at det kan bli dyrt...

kzn, smart det også! ;)

Har bladd gjennom alt med anropsinnstillinger og kontaker og sånn, men ikke funnet noe..

Endret av C4mpi
Lenke til kommentar

Da får vel jeg også slenge et spm. tenker jeg :hmm:

Hver eneste dag, hver eneste time driver en å ringer meg, men fra forskjellige nummere. Alle numrene han /hun ringer fra kommer i en serie.

Han/hun ringer fra:

XXX XX 520, XXX XX 521, XXX XX 523, XXX XX 524 osv.osv. Numrene er helt like utenom siste tallet.

Spm. er alltså: Kan jeg annmelde ALLE de 10 numrene? :dontgetit:

Edit: Leif :roll:

Endret av ramma_2pac
Lenke til kommentar

Nei, du anmelder ikke nr.

Du anmelder personen, forteller hvilke nr som har vært innblandet, politiet tar kontakt med teleselskaper, finner navnet på personen som ringer, osv osv.

Altså, en felles anmeldelse for å si det sånn. Ta en tur til nærmeste politistasjon :).

EDIT: Men hva i satan kan det der være egentlig? Nå ble jeg nysgjerrig...!

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Det samme skjedde med meg bare hus tlf. vi ringte til telenor og dem skjekke ut hvem det var.

Svar: det var en telefonboks...hva i svarte tenkte jeg da. hvordan får en telefonboks telefon nummeret mitt?

Men jeg fant selv ut at det var multimediarespons som ringte (telefon selgere) meg 3 -4 ganger i uka. de ringer opp 5 stk. den første som tar opp tlf. snakker de med. hos da andre begynner man å lure på hvem som ha ringt dem. HATER TELEFON SELGERE!

Lenke til kommentar

Det er nok kun en anmeldelse som duger her. Det er faktisk ikke mulig for operatørene å blokkere et spesielt nummer. Hvis du skal sette opp telefonen med lukket gruppe, eller hva det nå heter, får du jo et problem hver gang noen du ikke har i denne listen skal ha tak i deg.

Tror faktisk at jeg ville prøvd noen av de mer kreative forslagene her. Spesielt den med lydløs ringetone.

PS! Hvis du er i Thailand og noen ringer deg på din norske mobil, er det faktisk du som får smellen. Den som ringer betaler vanlig pris til mobil. Så vet vi det...

Lenke til kommentar
Det samme skjedde med meg bare hus tlf. vi ringte til telenor og dem skjekke ut hvem det var.

Svar: det var en telefonboks...hva i svarte tenkte jeg da. hvordan får en telefonboks telefon nummeret mitt?

Men jeg fant selv ut at det var multimediarespons som ringte (telefon selgere) meg 3 -4 ganger i uka. de ringer opp 5 stk. den første som tar opp tlf. snakker de med. hos da andre begynner man å lure på hvem som ha ringt dem. HATER TELEFON SELGERE!

Så reserver deg hos brønnøysundsregisteret da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...