C4mpi Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har ikke funnet åssen, men jeg vil blokkere et nummer.. det er en som plager vettet ut av meg som ringer hele tiden defor vil jeg blokkere nummeret! Telefonen er en k700i! Tar imot hjelp med dypeste takknemlighet! Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Neste gang hun/han ringer sier du dette bare: Jeg har byttet telefonnummer og kan ikke nås på dette nummeret. Skal du ha tak i meg ring på xxxxxxxx (et nummer du vet ikke er i bruk) Få det til å høres ut som en slik telefonsvarer. Hun/han gir sikkert opp til slutt, og du blir kvitt problemet. Hvis det er mulig å sperre et nummer ville jeg tro det ligger under anropskategorien et sted Lenke til kommentar
kzn Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ta telefonen å la den være "løftet av røret" uten å si noe.. da blir han lei til slutt + at det kan bli dyrt... du kan jo også si: "ja, du skal bare vite at jeg er på ferie i thailand og det koster deg 78kr minuttet å ringe meg" (eller noe sånt) Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Tror ikke man kan blokkere nummeret på telefonen. Det du evt. kan prøve er å sette opp en "group call" (husker ikke hva det heter i farta) der du har med alle bortsett fra det numret du vil blokkere. Alternativet er å ringe den du har abbonement hos å få de til å blokkere nr. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Tror ikke man kan blokkere nummeret på telefonen. Det du evt. kan prøve er å sette opp en "group call" (husker ikke hva det heter i farta) der du har med alle bortsett fra det numret du vil blokkere. Alternativet er å ringe den du har abbonement hos å få de til å blokkere nr. Jeg har prøvd dette.. men man kan maks ha 20 eller noe per gruppe og da blir det så mange grupper.. Neste gang hun/han ringer sier du dette bare: Jeg har byttet telefonnummer og kan ikke nås på dette nummeret. Skal du ha tak i meg ring på xxxxxxxx (et nummer du vet ikke er i bruk) hehe jornan, god idè ta telefonen å la den være "løftet av røret" uten å si noe.. da blir han lei til slutt + at det kan bli dyrt... kzn, smart det også! Har bladd gjennom alt med anropsinnstillinger og kontaker og sånn, men ikke funnet noe.. Endret 26. februar 2005 av C4mpi Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Du går på innstillinger > anrop > behandle samt. > tillat anrop > bare fra liste Er vel omtrent det samme som lukkede grupper, men du må legge nummere inn på listen, de som du vil at skal nå mobilen din. Eller anmeld personen som ringer deg hele tiden Lenke til kommentar
*GadGetFreak* Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 ...eller rett og slett; last inn en ringerone som er stille, og velg denne på vedkommendes nummer/numre. Du hører ikke når han ringer, bare ser at du har hatt tapt anrop..... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 går muligens ann å si ifra til teleoperatøren din og be dem om å blokke innkommende samtaler fra vedkommende Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 Det beste er å anmelde idioten, så tror jeg nok han/hun stopper ja. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. mars 2005 Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Da får vel jeg også slenge et spm. tenker jeg Hver eneste dag, hver eneste time driver en å ringer meg, men fra forskjellige nummere. Alle numrene han /hun ringer fra kommer i en serie. Han/hun ringer fra: XXX XX 520, XXX XX 521, XXX XX 523, XXX XX 524 osv.osv. Numrene er helt like utenom siste tallet. Spm. er alltså: Kan jeg annmelde ALLE de 10 numrene? Edit: Leif Endret 1. mars 2005 av ramma_2pac Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 (endret) Nei, du anmelder ikke nr. Du anmelder personen, forteller hvilke nr som har vært innblandet, politiet tar kontakt med teleselskaper, finner navnet på personen som ringer, osv osv. Altså, en felles anmeldelse for å si det sånn. Ta en tur til nærmeste politistasjon . EDIT: Men hva i satan kan det der være egentlig? Nå ble jeg nysgjerrig...! Endret 2. mars 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Internnummer hos en bedrift er nok nummrene i serie. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det samme skjedde med meg bare hus tlf. vi ringte til telenor og dem skjekke ut hvem det var. Svar: det var en telefonboks...hva i svarte tenkte jeg da. hvordan får en telefonboks telefon nummeret mitt? Men jeg fant selv ut at det var multimediarespons som ringte (telefon selgere) meg 3 -4 ganger i uka. de ringer opp 5 stk. den første som tar opp tlf. snakker de med. hos da andre begynner man å lure på hvem som ha ringt dem. HATER TELEFON SELGERE! Lenke til kommentar
berg-e Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det er nok kun en anmeldelse som duger her. Det er faktisk ikke mulig for operatørene å blokkere et spesielt nummer. Hvis du skal sette opp telefonen med lukket gruppe, eller hva det nå heter, får du jo et problem hver gang noen du ikke har i denne listen skal ha tak i deg. Tror faktisk at jeg ville prøvd noen av de mer kreative forslagene her. Spesielt den med lydløs ringetone. PS! Hvis du er i Thailand og noen ringer deg på din norske mobil, er det faktisk du som får smellen. Den som ringer betaler vanlig pris til mobil. Så vet vi det... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. mars 2005 Del Skrevet 2. mars 2005 Det samme skjedde med meg bare hus tlf. vi ringte til telenor og dem skjekke ut hvem det var.Svar: det var en telefonboks...hva i svarte tenkte jeg da. hvordan får en telefonboks telefon nummeret mitt? Men jeg fant selv ut at det var multimediarespons som ringte (telefon selgere) meg 3 -4 ganger i uka. de ringer opp 5 stk. den første som tar opp tlf. snakker de med. hos da andre begynner man å lure på hvem som ha ringt dem. HATER TELEFON SELGERE! Så reserver deg hos brønnøysundsregisteret da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå