gamerman Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Hei Jeg har : AMD athlon xp 2400+ MSI KM400 V Hovedkort(noe i den duren) Club3d Xt Pe 2 x Twinmos 3200 DDR RAM Første gang så skulle jeg bare gå ned på verktøyslinjen også pluttselig hang bidlet seg ....Måtte reboote for at den skulle gå igjen Det var for 1 dag siden og nå så kom det samme problemet når jeg spilte Mu Online i 1280x1240 mode skulle bare dra musen nedover også hang hele jævlen seg Vet ikke hva dette betyr Ja jeg har cracket xp hvis det kan ha noe med saken å gjøre Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 HeiJeg har : AMD athlon xp 2400+ MSI KM400 V Hovedkort(noe i den duren) Club3d Xt Pe 2 x Twinmos 3200 DDR RAM Første gang så skulle jeg bare gå ned på verktøyslinjen også pluttselig hang bidlet seg ....Måtte reboote for at den skulle gå igjen Det var for 1 dag siden og nå så kom det samme problemet når jeg spilte Mu Online i 1280x1240 mode skulle bare dra musen nedover også hang hele jævlen seg Vet ikke hva dette betyr Ja jeg har cracket xp hvis det kan ha noe med saken å gjøre Du og jeg har samme feil..Lurer også på dette.. Håper noen kan hjelpe..Har også cracka xp pro. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Ser ut som vi har samme problem..Min henger seg også.. Har også cracka xp..Noen som kunne tatt en titt og kanskje funnet ut hva som er feil? Meget takknemmelig. Sorry for dobbel posting. Endret 26. februar 2005 av Mogge_ Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2005 (endret) Jeg har nå formatert å installert Xp på nytt ..... Har du SP 2 installert og Windows Media Player 10 installert ? Det var for litt siden itavisen.no kunngjorde at Microsoft hadde infisert Sp2 eller Windows Media Player 10 slik at folk med cracket xp som lastet ned dette ville få xpèn sin til å miste visse funksjoner ..... Kan dette være noe av denne sorten ? Furk microsoft Endret 26. februar 2005 av gamerman Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 26. februar 2005 Del Skrevet 26. februar 2005 Har brukt denne cracka xp versjonen på mange et par pc'r..Aldri hatt noe problem.. Har også brukt sp2 og windows media player 10 samtidig...Lurer på hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå