Frohman Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 DENNE MORGENEN i april i fjor skulle Frank Angelvik bli enkemann, 30 år gammel. «Hva skjer, pappa?» spurte barna Markus (7) og Sebastian (4). «Mamma skal dø snart. Det er liten tid igjen.» Å høre dette fra sin egen far må være værre enn noe annet! *klump i halsen* Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Aldri lest en så rørende artikkel før. Sitter med klump i halsen. Må ha vært helt jævligt for ektemannen! Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Klarte ikkje å lese heile artikkelen. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Leste den i bladform på magasinet i dag til morgen. Faktisk den eneste artikkelen jeg har lest helt ferdig. Veldig rørende ja.. Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 herregud jeg begynte jo å gråte jo! håper no sånt aldri vil skje me meg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2005 Del Skrevet 27. februar 2005 Synes veldig synd på han siste der... var på kjøret først, så kom han på rett kjøl igjen etter han blei sammen med hu dama, og så døde hun og han blei avhengig igjen... Det er utrolig hvordan barna reagerer på morens dødsfall, de står sammen og støtter faren (og søsken), og hvordan de motiverer foreldrene til å komme seg videre i livet... Lenke til kommentar
nxo Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 fikk en forferdelig smerte i bryste... Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 28. februar 2005 Del Skrevet 28. februar 2005 Så denne topicen først nå. Fortalte mange at de måtte lese den artikkelen. Begynnte å sippe jeg ass. Sterke greier. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 (endret) «Hva skjer, pappa?» spurte barna Markus (7) og Sebastian (4). «Mamma skal dø snart. Det er liten tid igjen.» det må være hadrt å si til sine små!! jeg viste ikke hvordan jeg øuotet fra ingen så måtta gjøre dette!! Endret 27. mars 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mars 2005 Del Skrevet 27. mars 2005 Veldig fin og trist.. Huffamei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå